PJnijm
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 1 feb 2005
- Berichten
- 2.021
Op het werk hebben wij het probleem dat Ziggo niet alle mails wil verzenden. Soms komt dezelfde mail er weer wel door. De mail is dan niet deliverable . Bericht geweigerd. edge01.upcmail.net.
poort is 25.25 en de smtp staat goed volgens Ziggo. We hebben geen speciale spamfilter op het werk dus daar kan het ook niet aan liggen.
Inkomende mails komen wel goed door.
Het lijkt erop dat de mails worden "gelezen" en als spam worden gezien door Ziggo. Wel vreemd dat dit gebeurt bij uitgaande mails.
Wie weet raadt?
Win 7
Outlook 2010
Exchange.
poort is 25.25 en de smtp staat goed volgens Ziggo. We hebben geen speciale spamfilter op het werk dus daar kan het ook niet aan liggen.
Inkomende mails komen wel goed door.
Het lijkt erop dat de mails worden "gelezen" en als spam worden gezien door Ziggo. Wel vreemd dat dit gebeurt bij uitgaande mails.
Wie weet raadt?
Win 7
Outlook 2010
Exchange.