Zal dit een goeie pc zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ala16

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2014
Hallo, ik ga binnenkort een nieuwe game pc kopen en ik heb een pc gevonden die ik wel wou kopen. Ik vroeg me alleen af; heeft deze pc goeie onderdelen? Kan ik hier goed op gamen?

Voeding: 600 Watt Cooler Master
Processor: AMD Vishera FX-6300, Six Core
Koeling: Cooler Master TX3 evo
Moederbord: MSI 760GA-P43 (FX)
Geheugen: Crucial Ballistix Sport 12GB DDR3-1600
Harde schijf: 1000 GB Sata III
Grafische kaart: Nvidia GTX 750 Ti 2GB (of Nvidia GTX 750 Ti 2GB maar dat is toch wat duurder)

Voor deze PC betaal ik 873 euro, omdat ik er beveiliging en Windows 7 bij koop. Maar is dit een goeie pc? Is die grafische kaart goed genoeg? Kan ik hier bijv League of Legends met hoge fps spelen? Ik wil er alleen mee gamen. Geen video's mee renderen etc.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
vind em nogal duur ook al zit er antivirus en windows 7 bij...
hier heb ik het een en ander bij elkaar gezet je houd nog ruimte over voor dat beveiligings-programma
klikerdeklik

als je persee 12GB werkgeheugen wilt kan dat ook! er zit nu 8GB in.

de winkel zet em voor je in elkaar w7 moet je echter wel zelf installeren

Laatst bewerkt:
Is die PC die jij samen hebt gesteld beter dan die van mij? Ik heb er niet zo heel veel verstand van namelijk.. maar het ziet er wel goed uit!

ja hij is beter
er zit een GTX760 in die is krachtiger dan een GTX750 TI
het moederbord is meer ingericht op toekomstige upgrades
alleen het geheugen is wat minder maar voor gaming is 8GB meer dan zat op dit moment

Ja nu ik zo kijk naar die onderdelen ziet die samenstelling van jou er wel beter uit.. is dat dan ook echt een goeie game pc? Kan ik daar bijv zware games op spelen zonder lag? En zit daar een fluisterstille koeling bij of maakt die toch wat geluid tijdens 't spelen van games?

Laatst bewerkt:
je zult alle games prima kunnen spelen natuurlijk niet op ultra settings maar wel op medium tot high settings
de pc zal stil zijn maar dat is natuurlijk altijd relatief hij zal in ieder geval niet als een stofzuiger klinken

Oke hartstikke bedankt! Laatste vragen hoor.. zou ik League of Legends kunnen spelen met hoge fps? En hoeveel extra zou ik moeten betalen als ik 12 GB werkgeheugen zou willen?

Laatst bewerkt:
12GB ? Moederbord ondersteunt geen 'triple channel' .. ík zou er dan 16 GB van maken, 80 euro meerprijs!

das maar 40 euro duurder dan wat Firest0rm aangaf in post #2 ...
Tis maar net wat je wilt, als je het systeem zélf inelkaar gaat zetten, kan het zát uit!

Het ziet er best goed uit ja, ik denk dat 8 gb wel genoeg is.. heb wat research gedaan op 't internet... toch bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan