Zal het liggen aan mijn video kaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sh00t
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sh00t

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Specs:
videokaart:NVIDIA geforce G210
Windows 7 64/32 bit
Intel core 2 Quad cpu Q8300 @ 2,50 GHz
550GB opslagruimte
4GB Ram
Als ik spellen speel zoals call of duty modern warfare 2 en assassins creed brotherhood dan gaan ze best wel sloom met de beelden per seconde (fps) en daarom moet ik met de slechtste instellingen spelen om toch een klein beetje wat sneller te spelen dat weer niet zo veel nut heeft.
Ik denk niet dat het aan mijn RAM, CPU,Opslagruimte ligt want die zijn veel te goed voor die spellen.
Kan iemand een oplossing geven? Misschien iets met scherm resolutie en zo?
Als het aan mijn video(graphics) kaart ligt en dat ik beter een nieuwe moet aanschaffen, wat voor eentje zal ik aanschaffen? het liefst een beetje normaal tot bijna hoog prijs maar toch een heel goeie om zo smooth(dat je niet ziet dat steeds om de miliseconden de spel vast blijft zitten)mogelijk te spelen..
Alvast bedankt voor het lezen
groetjes,
sh00t(oftewel: mr Anoniem)

Laatst bewerkt:
Dat is geen gamekaart... (maar als je op youtube kijkt zou MW2 wel smooth moeten lopen met deze kaart....)
Op welke resolutie speel je?

1024x768
terwijl voor mijn pc 1920x1080 aanbevolen is.(als ik dan naar schermresolutie van mn pc ga)
ik zelf denk dat het beetje ligt aan mijn video kaart want ik kan niet met high settings spelen want dat gaat heel slecht maar ook aan mijn resolutie, als ik iets verander in de resolutie bij de instellingen van mw2 dan zie ik meteen verschil tussen snelheid en ingame graphics

Laatst bewerkt door een moderator:
de G210 is totaal geen game kaart dus ja het ligt daar aan

wees blij dat je op low kan spelen

ja eigenlijk wel ik kan smooth spelen op low maar wat vindt jij van de rest van mijn computer specs? is het wel een game computer waardig? Wat kan ik nog eraan veranderen?
en wat voor video kaart kan ik het best kopen volgens jouw en past het wel in een hp pavilion SlimLine kast?
sorry als iets beetje dom klinkt want ik weet ook niet veel over computers.

Laatst bewerkt door een moderator:
de computer is geen game pc waardig

slimline pc's zijn daar gewoon niet voor gemaakt

je hebt 3 factoren waardoor dit geen game pc is en zal zijn

1 slimline kasten zijn op maat gemaakt hier moeten speciale voedingen in die alleen door HP worden gemaakt en die leveren max 350watts
een game kaart heeft al snel 500watts nodig
2 slimline zegt het al de kast is zeer klein en game kaarten eerder erg groot er past dus geen degenlijke videokaart in
3 de kast heeft geen goede airflow en zal dus snel overhit raken met een beetje energie slurpende gpu

al met al geen game pc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan