Zalman CNPS7000-Cu CPU cooler

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb dus die zalman ultra quiet CNPS7000 koeler gekocht en nog niet uitgepakt omdat ik eerst wil weten op wat voor MB dit indrukwekkende ding past. Volgens mij loop je wel een risico bij de aanschaf van een nw. MB, dat ie tegen condensatoren of geheugenchips aanzit of er gewoon niet oppast. Hij moet ook op het MB geschroefd worden en is een socket 754 hetzelfde als een gewone athlon socket????
grt.

egkok

Hij past op Socket 478 (= P IV) en Socket 754 (= de nog uit te komen Athlon 64). Op een Socket 462 (= A) past hij niet, je hebt dus een product gekocht dat niet op je moederbord past, volgende keer maar beter op voorhand informeren?

Hij gaat ook niet in mijn oude system, alhoewel ik het niet wist, maar ik wil wel wat ervaringen horen van mensen met deze cooler en wat voor moederbord er bijpast, ik ga natuurlijk ook ff zelf zoeken maar ervaringsdeskundigen zijn altijd nuttig.
Btw wat was ook alweer het voordeel om verenigings-lid te zijn behoudens het voortbestaan van de Helpsite
grts en thnx
elbert kok

Voortbestaan van de helpmijsite en wat extra functies (bijlage in berichten etc).

Zoals gezegd past ie op S478 en S754-moederborden.. En het is een heel goede koeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan