Zalman Z11 Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessel

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
hallo,
weet iemand hoe ik mijn Zalman Z11 Plus, er nog wat mooier uit kan laten zien?
als iemand een goede manier weet( of goede producten)
meld het hier dan als je kan:D

Achja. Je zou alle kabels kunnen sleeven (als je dat nog niet hebt gedaan), dat is al een aardige klus (:. Verder kan je CCFL/LEDs aanbrengen. Dat kan al voor een euro of 5, maar dan heb je wel 2 weken geduld nodig en moet je solderen. Je kan het natuurlijk ook in Nederland kopen ;). Verder zou je dan strips (beste LED, die zijn dun) onder je case kunnen plakken. En als je nog geen koelers met LEDs hebt, koop ze, samen met een fancontroller.
En als je die-hard wil gaan casemodden, kan je beter naar een casemod forum. Maar daar zullen ze je niet helpen met ideeën :p.

Achja. Je zou alle kabels kunnen sleeven (als je dat nog niet hebt gedaan), dat is al een aardige klus (:. Verder kan je CCFL/LEDs aanbrengen. Dat kan al voor een euro of 5, maar dan heb je wel 2 weken geduld nodig en moet je solderen. Je kan het natuurlijk ook in Nederland kopen ;). Verder zou je dan strips (beste LED, die zijn dun) onder je case kunnen plakken. En als je nog geen koelers met LEDs hebt, koop ze, samen met een fancontroller.
En als je die-hard wil gaan casemodden, kan je beter naar een casemod forum. Maar daar zullen ze je niet helpen met ideeën :p.
ja maar ik heb nog geen idee hoe het moet,
en kun je ook even uitleggen wat sleeven is, en dat ccfl ?
ik weet wel dat er 4 casefans worden bijgeleverd met leds,

ja maar ik heb nog geen idee hoe het moet,
en kun je ook even uitleggen wat sleeven is, en dat ccfl ?
ik weet wel dat er 4 casefans worden bijgeleverd met leds,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan