Zandlopertje verschijnt te lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

berrege

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2011
Dit kan misschien een vreemde vraag lijken, en ik weet ook niet goed in welk forum ik deze vraag moet plaatsen, maar als ik op het internet surf blijft het zandlopertje sinds een paar dagen verschijnen lang nadat een pagina al geladen is (het is eigenlijk geen zandlopertje, maar een blauwe cirkel, maar je weet wel wat ik bedoel). Op sommige internetpagina's is het echter veel sneller weg dan bij andere. Het was enkel bij Chrome en niet bij Internet Explorer. Ik heb dan Chrome verwijderd en Opera gedownload, maar bij Opera is het hetzelfde probleem.

Je zal nu misschien denken: dat is toch helemaal zo erg niet. Maar ik irriteer me hier wel aan :D En omdat ik liever Chrome gebruik dan Internet Explorer: weet iemand een mogelijke oorzaak hiervoor en hoe dit te behelpen?

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Het ligt denk ik aan je internetverbinding. Toevallig UPC met snel internet? Ik heb hetzelfde gehad en bij mij lag het aan het modem. Deze is goedkoop en werkt dus dramatisch...
Als dit is heb ik wel een oplossing voor je, hoor het wel.

Probeer eens een paar dagen terug te gaan met systeemherstel toen deze nog wel goed werkte.

@ delinkbuilder: nee, ben Belgisch en zit bij Telent. Maar wat was je oplossing? Wie weet helpt het ook bij mij.
@ manamana: denk niet dat dat veel helpt, want het is zowel bij men laptop als op men gewone pc. Daarom dacht ik dat het aan Chrome lag (en omdat ik het niet heb bij Internet Explorer), maar bij Opera is het probleem hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Wat vooral vreemd is is dat ik dit probleem niet heb bij Internet Explorer en wel bij Chrome, Opera en Maxthon. Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor?

Nogmaals, dit is geen onoverkomelijk drama, maar het stoort me wel aangezien ik liever met andere browsers surf.

EDIT: bij Firefox heb ik het zandloperprobleem blijkbaar ook niet

Laatst bewerkt:
Ga eens naar taakbeheer (Ctrl-Alt-Esc) tab processen of er iets bezig is wat je niet bekend voorkomt.

Of ga naar starttoe type bij start msconfig, en geef een enter, ga dan naar het tabblad opstarten. D
Test daar eensw als met alle vinkjes weghalen en pc opnieuw opstarten.
Geen zandloper meer?
Zo nee, dan kun je uitzoeken welk vinkje weg moet blijven.
Zo ja, dan plaats je alle vinkjes weer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan