zara.nl blijft laden, ander website kan ik wel openen zonder problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shoppinggirl

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Als ik de website www.zara.nl wil openen, blijft hij alleen maar laden, maar verder kom ik niet. Met andere websites heb ik totaal geen problemen, alleen deze ene.
Ik las op diverse sites dat meerdere mensen hier last van hebben en anderen juist gewoon de site kunnen krijgen zonder problemen. De tips die gegeven werden waren mozilla firefox installeren, google chrome installeren, adobe flashspeler downloaden, Google Maps API-sleutel gebruiken en dat het soms ook aan firewall kan liggen.
Ik heb alles geinstalleerd, API gedaan en website url ingevuld niks helpt. Ook AVG firewall geprobeerd uit te schakelen maar maakt geen verschil. Maar moet eerlijk zeggen ben er ook niet zo'n ster in. Downloaden gaat wel, maar de software beheren is altijd gedoe voor me omdat het me helemaal niets zegt.
Dus is er iemand die weet wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen? Ik hoop het....

Groetjes

De website maakt gebruik van Flash (wat gewoon een Slecht Idee is, maargoed, dat is een ander verhaal). Dat het niet werkt, zal dan eigenlijk gewoon aan flash liggen.

Ik weet niet met welke browser je (het liefst) werkt. Het meest logische is flash opnieuw installeren. Gewoon naar deze site gaan, het vinkje Free McAfee Security Scan (optional) uitvinken, en op de gele download knop klikken, en dan doen wat je verteld wordt.

Of heb je dat al gedaan?

:thumb:

NIETS WIJZIGEN! (hoewel de tips van Vegras wel goed zijn) want de site ligt er zo te zien gewoon uit!

attachment.php

Bijlagen

• Zara.jpg
    Zara.jpg
    18,1 KB · Weergaven: 434
Vreemd, want hier werkt ie wel. Zie bijlage.

Bijlagen

• test.jpg
    test.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 85
De website maakt gebruik van Flash (wat gewoon een Slecht Idee is, maargoed, dat is een ander verhaal). Dat het niet werkt, zal dan eigenlijk gewoon aan flash liggen.

Ik weet niet met welke browser je (het liefst) werkt. Het meest logische is flash opnieuw installeren. Gewoon naar deze site gaan, het vinkje Free McAfee Security Scan (optional) uitvinken, en op de gele download knop klikken, en dan doen wat je verteld wordt.

Of heb je dat al gedaan?

:thumb:
Ja dat had ik al gedaan. Maar heb het voor de zekerheid eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd net, maar het maakt helaas geen verschil. Wel bedankt voor je reactie in ieder geval, en mocht je nog een idee hebben, graag :D

NIETS WIJZIGEN! (hoewel de tips van Vegras wel goed zijn) want de site ligt er zo te zien gewoon uit!

attachment.php

Oh ok, maar bij blijft hij wel laden zoals ik zei dus lijkt meer alsof het door iets wordt tegen gehouden waardoor hij niet volledig kan laden, uhm maar ben een leek haha

attachment.php

Dus als ik mijn systeem laat versnellen, laad de pagina wel volledig van zara.nl, want heb alleen bij die site last en anderen niet?
En zo ja, hoe doe ik dit dan?

Groetjes

Dus als ik mijn systeem laat versnellen, laad de pagina wel volledig van zara.nl, want heb alleen bij die site last en anderen niet?
En zo ja, hoe doe ik dit dan?

Dat van dat versnellen is mijn "handtekening".... verder geen aandacht aan besteden.......

Ik heb er ook "last" van.... Zowel zara.nl als zara.com willen hier ook niet laden..... ook niet met een andere browser als IE... erg raar allemaal..... heb de laatste Flashplayer, etc., ook niet met alle beveiliging uitgeschakeld.....

Laatst bewerkt:
Dat van dat versnellen is mijn "handtekening".... verder geen aandacht aan besteden.......

Ik heb er ook "last" van.... Zowel zara.nl als zara.com willen hier ook niet laden..... ook niet met een andere browser als IE... erg raar allemaal..... het de laatste Flashplayer, etc.

aha ok, jammer dacht dan moet het dat zijn haha.. maar ja wel raar dat het bij de ene wel werkt en de andere niet. Heb je toevallig nog een idee waar ik nog meer zou kunnen zoeken naar een antwoord hierop?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan