Ze herkennen elkaar niet... *snif*

Status
Niet open voor verdere reacties.

theceleste

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Hallo mensen,

Ik heb een nieuwe Dell Dimension 3100C en er zou een brander zijn meegeleverd. Nero ziet alleen helemaal geen brander of lege dvd en als ik via Windows Mediaplayer ervoor kies om een film naar een cd te kopiëren en een lege Philips +R-DVD in de brander doe, herkent WM die dvd ook niet. Als ik via het >configuratiescherm naar >hardware ga, dan zegt de >Wizard Hardware toevoegen als ik Sony CDRWDVD CRX310EE (de writer, neem ik aan...) aanklik: 'Dit apparaat werkt correct'.

?

Wie kan me uitleggen hoe ik al dat spul elkaar kan laten herkennen?

Laatst bewerkt:
Het is geen dvd-schrijver, maar een combi cdrw-schrijver/dvd-lezer.

Handleiding: hier

Je kunt dus geen dvd's schrijven met het apparaat, alleen cd-recordables en cd-rewritables. Dvd's lezen zou wel moeten kunnen.

Tijs.

Serieus? Das dan lekker, zeg. Mijn broer heeft de pc samengesteld en me vervolgens voor m'n verjaardag lege dvd's gegeven!?

Hartelijk dank voor de opheldering! Had er niet aan gedacht om het type brander te Googelen.

Ik heb niet gegoogled, maar bij de fabrikant gezocht (Dell dus). Daar kwam ik in de driver-sectie voor je PC alleen Sony apparatuur tegen zonder dvd-brandfunctionaliteit.

Toen op dezelfde website (in de sectie Technical Support) gezocht op het typenummer van je drive, en vandaaruit de link naar de handleiding gevonden.

Evengoed sneu dat het apparaat niet kan wat je ervan gehoopt had (en wat je broer ervan gedacht had ;) )

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan