Zeer belangrijke vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy3338

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik zoek dus een site waarop alles over proxyservers staat. Dus alles over buffers en de commands die je daarop kunt instellen. Over bepaalde administrator rechten van een proxyserver overzetten op alle andere pc's in 1 keer. Dat soort dingen wil ik te weten komen. Ik had al op internet ernaar gezocht maar ik kon er niks vinden. Dus misschien weet iemand een site waar alles op staat.

alvast bedankt

Hoezo is dit een zeer belangrijke vraag?

Omdat ik voor school met een groep moeten wij een proxyserver daarvoor instellen

J ewilt een proxyserver instellen maar waarin wil je dat doen? In internet explorer?

Speedy3338 zei:
Omdat ik voor school met een groep moeten wij een proxyserver daarvoor instellen
Off topic: die school kan wel een goede leraar Nederlands gebruiken, geloof ik. ;)

Guus.

Guus abc zei:
Off topic: die school kan wel een goede leraar Nederlands gebruiken, geloof ik. ;)

Guus.

Offtopic 2
Ach Guus ik heb avondschool NL gedaan en ken het nog niet:p

Je kunt natuurlijk ook moeilijk doen over dat huiswerk verhaal. Deze t.s.-er vraagt niet om een oplossing (en dus of wij zijn huiswerk even willen maken) maar zoekt naar informatieve website's om daar zelf de antwoorden op zijn vragen te gaan vinden.
Als je zo'n site weet, geef dan gewoon de url :rolleyes:

Ik zoek dus een site waarop alles over proxyservers staat.

Breezer (Helpmij) over huiswerk:Als je er zelf ECHT niet uitkomt mag je het hier vragen

Het lijkt me dat een simpele zoektocht via Google je heel wat op kan leveren. Als je simpelweg proxy servers intypt krijg je dit. Op die pagina is best veel te vinden.

Laatst bewerkt:
Speedy3338 zei:
. Dus alles over buffers en de commands die je daarop kunt instellen. Over bepaalde administrator rechten van een proxyserver overzetten op alle andere pc's in 1 keer.

alvast bedankt

Maar er staat niet specifiek wat hij wilt weten...

Het is juist helemaal geen huiswerk maar omdat we toch maar op de leraar hebben gewacht hebben we gewoon het programma WinProxy gedownload en daar zat tenminste alle functies (commands) in die we nodig hadden. Maar in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan