Zeer Belangrijke: Windows xp besturingsysteem op nieuwe HDD installeren???!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

musabe

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Beste,

kan ik iemand mij helpen aub,
ik heb vandaag op 23-06-2006 een niewue hdd van 2150 gb gekocht maar dat die op mijn PC zat was maar van 20 GB de computer is PACKARDBELL van 04/2002 besturingsysteem windows xp en ik wil van mijn windwod xp de computer op mijn Nieuwe hdd van 250 gb opnieuw installeren en die oude van 20 gb weg doen maar de computer heef geen plaats voor alle twee.
kan iemand mij helpen aub.

HET IS ZEER DRINGEN DSTAAT TE WACHTEN,

dank u , voor u hulpje?!

mvg.
musabe

Heb je geen installatie cd van Windows XP dan?

hang die nieuwe schijf even op de plaats van een cd brander of zo.

beste
ik heb windows xp cd's en ik heb ook master recovery cd's,

maar ik kom juist te weten dat een map moet op een nieuwse HDD geplaats door packardbeel die noem het schijnt " TATOO " of zo iets, ik ben niet zeker, maar de technische dienst is nu gesloten,

kan er iemand mij hie rmee helpen aub?

met vriendelijke groetjes

musabe

Door de nieuwe hardeschijf in de computer te stoppen en aan te sluiten kun je daar d.m.v de Windows XP installatie cd Windows gewoon op installeren.

Kwestie van de CD in de speler hebben terwijl je de computer opstart, na een poosje krijg je in beeld dat je op een toets moet drukken wil je Windows vanaf de cd opstarten. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om de installatie te starten...

beste,

inderdaad klopt wat u dat zegt starten via een cd enz...
maar de installatie gaat allen voort tot 26 % voltooid en dat stop die op de map driver.cab,

ik weet ook het zelf niet meer ik had de computer van 23u00 ongeveer tot 07u00 'smorgens laten doen op 26% en op de map driver.cab en dat stond nog altijd na 8 uur tijd op de zelfde map aan het kopiëren en ik denk niet dat zo lang kan duren om z'on bestand te kopiëren,

ik verwacht nog hulp aub.
alvast bedankt

mvg.
musabe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan