Zeer hinderlijke spyware.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb malwarespy en internet security quide gratis en voor niks met zoon geel driehoekje op de taakbalk en om de paar seconden spyware ontdekkend. Ik weet niet hoe er vanaf te komen en ik weet niet hoe het erop komt. Ad Aware ontdekt niets?? How come, dit is toch een bekende zou je zo zeggen? Spyware blaster houdt het kennelijk ook niet tegen.

Maar wie weet er wel een oplossing. In Hijackthis zie ik ook niets bijzonders.

egkok zei:
Ik heb malwarespy en internet security quide gratis en voor niks met zoon geel driehoekje op de taakbalk en om de paar seconden spyware ontdekkend. Ik weet niet hoe er vanaf te komen en ik weet niet hoe het erop komt. Ad Aware ontdekt niets?? How come, dit is toch een bekende zou je zo zeggen? Spyware blaster houdt het kennelijk ook niet tegen.

Maar wie weet er wel een oplossing. In Hijackthis zie ik ook niets bijzonders.
Toch maar even een expert raadplagen qua Hijck this Log ? En mocht je de stoute sloffen aantrekken om dat ook te doen, plaats dan even een link van dit topic in je bericht aldaar, kunnen ze mogelijk zien wat dat malwarespy en internet security quide nou precies is.

mssearchnet in system 32 krijg ik ook niet weg. Ewido ziet hem en schoont hem zogenaamd maar hij blijft mooi staan.

egkok zei:
mssearchnet in system 32
Smitfraud-variantje dus. ;)

Misschien Gezina's advies toch maar serieus nemen?

Laatst bewerkt:
buffy zei:
Smitfraud-variantje dus. ;)

Misschien Gezina's advies toch maar serieus nemen?
De zaak is opgelost, was trouwens niet mijn computer, maar hij stond er wel vlakbij, was is een smitfraudvariantje buffy??

Smitfraud is een vervelende Spyware infectie, hier van zijn er een aantal varianten. Mischien toch even het advies opvolgen en een Hijackthis log nalaten kijken of je echt alles weg hebt.

@Crash: Helpmij lost voortaan zelf weer spyware problemen op, dus ook Hijackthis-logs.

link weggehaald omdat niet leden dit niet kunnen lezen, zo ontstaan er ook geen onnodige reacties.

Laatst bewerkt door een moderator:
Boeing_737 zei:
@Crash: Helpmij lost voortaan zelf weer spyware problemen op, dus ook Hijackthis-logs.

Zie hierover deze mededeling.
Van wie heb je deze wijsheid Boeing_737? Graag eerst even verder informeren, voordat je dingen gaat roepen. Jij weet ook dat ik Supermoderator op ASO/Nucia ben en Moderator op Helpmij onder andere van de Spyware sectie, dus je kon mij makkelijk bereiken voor info.;) Daarnaast zijn er nog een paar die je voor info had kunnen vragen.
Graag stoppen met die link naar de Verenigingsmededelingen sectie plaatsen, niet iedereen kan die lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan