Hoi
Ik heb sinds 2 weken een laptop van Toshiba (satellite) de eerst week ging super.
Maar sinds enkele dagen is het zwaar ****.
Ik start wel snel op maar daarna gaat het snel berg afwaarts.
Hij draait op Windows 7,en ik heb als internet beveiliging Panda IS 2011.
Sinds vandaag en gisteren geeft hij aan bij het op starten aan dat ik geen beveiliging heb als ik dan Panda activeer en enkele minuten wacht is het probleem ineens verholpen.
Met website moet ik echt geduld hebben ,ik kan bv een site aan klikken en dan op mijn gemak wat te drinken halen als ik dan terug kom is hij nog niet geopend.
Als ik de laptop afwil sluiten geeft hij ook altijd aan dat er een programma op de achtergrond meedraait en of hij deze geforceerd moet afsluiten.
Enekel gegevens van de laptop zijn:
Processor: Pentium Dual-Core CPU t4500@2.30GHz 2.30GHz
Geinstalleerd geheugen(RAM): 3,00GB(2,87GB beschikbaar)
Type sys: 64 bitsbesturingssysteem
Ik zelf zit er aan te denken heel de laptop leeg te gooien en alles eropnieuw opzetten.
Moet iik wel een nieuwe Internet Security kopen omdat ik van Panda allle drie de licentie al heb gebruikt.
Oja,wat is de "beste" IS?
Mijn harte dank alvast
Ik heb sinds 2 weken een laptop van Toshiba (satellite) de eerst week ging super.
Maar sinds enkele dagen is het zwaar ****.
Ik start wel snel op maar daarna gaat het snel berg afwaarts.
Hij draait op Windows 7,en ik heb als internet beveiliging Panda IS 2011.
Sinds vandaag en gisteren geeft hij aan bij het op starten aan dat ik geen beveiliging heb als ik dan Panda activeer en enkele minuten wacht is het probleem ineens verholpen.
Met website moet ik echt geduld hebben ,ik kan bv een site aan klikken en dan op mijn gemak wat te drinken halen als ik dan terug kom is hij nog niet geopend.
Als ik de laptop afwil sluiten geeft hij ook altijd aan dat er een programma op de achtergrond meedraait en of hij deze geforceerd moet afsluiten.
Enekel gegevens van de laptop zijn:
Processor: Pentium Dual-Core CPU t4500@2.30GHz 2.30GHz
Geinstalleerd geheugen(RAM): 3,00GB(2,87GB beschikbaar)
Type sys: 64 bitsbesturingssysteem
Ik zelf zit er aan te denken heel de laptop leeg te gooien en alles eropnieuw opzetten.
Moet iik wel een nieuwe Internet Security kopen omdat ik van Panda allle drie de licentie al heb gebruikt.
Oja,wat is de "beste" IS?
Mijn harte dank alvast