Zeer opdringende installatie van NORTON verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Vandaag kreeg ik een reklame van een zéér opdringende Norton binnen.
Ik wil deze persé niet gebuiken, want ik gebruik al naar tevredenheid ESET
Maar ik krijg die NORTON niet meer van mijn schijf af, en telkens steekt deze z'n 'nek weer uit'
Hoe kan die dit vervelende programma definitief verwijderen, want met REVO lukt het niet om echt alles te verwijderen.
Net vriendelijke groet
Dukkel :evil:
 
heb jij norten dan geinstalleerd?
Reclame alleen zal niks installeren en die zou je dan eigenlijk in jouw browser moeten verwijderen.
 
Laat eens zien Dukkel, hoe die reklame er uit zag?
 
Heeft u iets geïnstalleerd wat van u nu niet mag, ga dan terug naar een systeemherstelpunt bij systeemherstel. Op voorwaarde dat er schijfruimte gereserveerd werd voor de herstelpunten, want dat is niet standaard aanwezig. Met het herstelpunt wordt ook het register teruggezet.

Als u een site toestemming heeft gegeven voor meldingen en alleen dit is het probleem, dan moet in de browser instellingen de plaats worden gezocht waar u een overzicht krijgt van de sites die toestemming hebben gekregen voor meldingen en de ongewenste vervolgens daaruit verwijderen.

Als u een lijst laat opstellen van alles wat er opstart op de computer met AutoRuns, dan is hier waarschijnlijk alle malware te vinden, als dat er is tenminste. Malware kan van alles downloaden en in gang zetten dus ook een programma wat steeds terugkeert. Wanneer u al een lijst heeft laten opstellen door AutoRuns, dan zijn nieuwe regels sinds het laatste overzicht groen. Dat maakt het vinden van ongewenste programma's makkelijker. Regels van onbekende uitgever of zonder geldig certificaat zijn rood en paars.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan