Zeer raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edward1001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2005
In word is geen menubalk meer zichtbaar. Sjabloon verwijderd, geen resultaat. Office verwijderd, geen resultaat. De menubalk is niet meer zichtbaar. Terwijl de werkbalken wel zichtbaar zijn. Dat is zeer irritant. Wie heeft er tips?

Probeer eens Extra > Aanpassen > tabblad Werkbalken > Menubalk aanvinken - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
Helaas, kan ik niet naar het menu extra, het is niet zichtbaar. Ik zie namelijk geen menubalk. Wel via de rechtermuisknop kom ik bij de werkbalk optie echter de optie menubalk onder het tabblad werkbladen kan ik niet aan en uit zetten.

Bijlagen

Uiteraard heb ik het sjabloon, normal.dot verwijderd, sterker nog ik heb heel office verwijderd en het komt terug. Ik denk eerder dat er in de registry nog ergens een verwijzing staat?

Geplaatst door Edward1001
Wel via de rechtermuisknop kom ik bij de werkbalk optie echter de optie menubalk onder het tabblad werkbladen kan ik niet aan en uit zetten.
Had even over het hoofd gezien dat je natuurlijk ook niet bij de knop Extra kunt. :o
Maar de methode die je nu gebruikt voldoet ook.
Helaas werkt het op deze manier dus ook niet en weet ik geen andere oplossing. :(

Guus.

Geplaatst door Edward1001
Ik denk eerder dat er in de registry nog ergens een verwijzing staat?
Dan zou je kunnen proberen die te verwijderen.
Download RegCleaner en CCleaner en installeer die programma's.
Verwijder Office en start de computer opnieuw op.
Start RegCleaner en ga naar Tools > Registry Cleanup > Do them All. Selecteer alles wat gevonden wordt en klik rechts onder op Remove selected.
Start dan CCleaner, klik op Issues en vervolgens op Scan for Issues. Verwijder ook hier alles wat gevonden wordt.
Start even opnieuw op en zoek de computer ook nog even af op het bestand Normal.dot om er zeker van te zijn dat dat weg is.
Installeer Office vervolgens opnieuw.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Had even over het hoofd gezien dat je natuurlijk ook niet bij de knop Extra kunt. :o
Maar de methode die je nu gebruikt voldoet ook.
Helaas werkt het op deze manier dus ook niet en weet ik geen andere oplossing. :(

Guus.

Werkt Alt-X nog wel om het menu Extra tevoorschijn te halen? Dan kun je van daar uit verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan