Hallo,
Ik heb problemen met mijn laptop.
Het gaat niet altijd fout maar wel vaak.
Ik merk het vooral in Windows Live Mail.
-Als ik iemand wil antwoorden en ik klik in de mail op beantwoorden, wordt deze soms verzonden voordat ik ook maar iets heb kunnen schrijven.
-Als ik een woordje typ en ik ben vergeten er een puntje achter te zetten en ik zet de cursor met de muis dus achter het woord, dan wordt het woord blauw gemaakt oftewel geselecteerd.
-Ik open Livemail en klik aan een nieuw bericht.
Ik sluit dit bericht meteen weer af en dan wordt Livemail soms ook afgesloten.
-Een andere keer klik ik op een nieuw bericht en dan krijg ik de melding, kan het bericht niet verzenden, u moet een geadresseerde opgeven...zomaar zonder dat ik iets getypt heb of een adres heb ingevuld.
-Met het spelletje Patience worden soms de kaarten niet opgepakt.
Wat ik al allemaal gedaan heb...
Ik heb een Nano V550 Lasermouse van Logitech. Ik kreeg een melding dat de batterijen bijna leeg waren. Ik heb er nieuwe ingezet en ik denk dat daarna misschien het probleem is begonnen.
Nu heb ik de allerlaatse software Setpoint 6.3 die bij deze muis hoort geinstalleerd, wat niet helpt.
Verder heb ik AVG Tune-up gedaan en alle fouten laten herstellen. Ik heb de allerlaatste en nieuwste updates van windows binnengehaald en geinstalleerd.
Ik heb mijn computer al 2 x gescand met AVG maar er is niets gevonden.
Ik weet dus echt niet meer waar het aan ligt, of aan de muis of aan mijn Win 7.
Heeft er iemand een idee wat ik kan doen of waar dit aan kan liggen?
Vooralsnog heb ik geen zin om meteen mijn laptop opnieuw te gaan installeren.
Ik hoor het graag..
groetjes Miekmol
Ik heb problemen met mijn laptop.
Het gaat niet altijd fout maar wel vaak.
Ik merk het vooral in Windows Live Mail.
-Als ik iemand wil antwoorden en ik klik in de mail op beantwoorden, wordt deze soms verzonden voordat ik ook maar iets heb kunnen schrijven.
-Als ik een woordje typ en ik ben vergeten er een puntje achter te zetten en ik zet de cursor met de muis dus achter het woord, dan wordt het woord blauw gemaakt oftewel geselecteerd.
-Ik open Livemail en klik aan een nieuw bericht.
Ik sluit dit bericht meteen weer af en dan wordt Livemail soms ook afgesloten.
-Een andere keer klik ik op een nieuw bericht en dan krijg ik de melding, kan het bericht niet verzenden, u moet een geadresseerde opgeven...zomaar zonder dat ik iets getypt heb of een adres heb ingevuld.
-Met het spelletje Patience worden soms de kaarten niet opgepakt.
Wat ik al allemaal gedaan heb...
Ik heb een Nano V550 Lasermouse van Logitech. Ik kreeg een melding dat de batterijen bijna leeg waren. Ik heb er nieuwe ingezet en ik denk dat daarna misschien het probleem is begonnen.
Nu heb ik de allerlaatse software Setpoint 6.3 die bij deze muis hoort geinstalleerd, wat niet helpt.
Verder heb ik AVG Tune-up gedaan en alle fouten laten herstellen. Ik heb de allerlaatste en nieuwste updates van windows binnengehaald en geinstalleerd.
Ik heb mijn computer al 2 x gescand met AVG maar er is niets gevonden.
Ik weet dus echt niet meer waar het aan ligt, of aan de muis of aan mijn Win 7.
Heeft er iemand een idee wat ik kan doen of waar dit aan kan liggen?
Vooralsnog heb ik geen zin om meteen mijn laptop opnieuw te gaan installeren.
Ik hoor het graag..
groetjes Miekmol