zeer simpele zoekfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Ik heb vanuit excel een pagina gemaakt van alle nummers die in de top40 hebben gestaan vanaf 1965 tot 2007. Een lange lijst met ruim 13000 records, de pagina zelf is ook erg lang (veel scrollen). Maar dat is allemaal geen probleem, het is toch voor eigen gebruik. Nu zou ik graag bovenin die pagina een soort zoekfunctie willen. Dis in het zoekveld vul ik een (deel van een) titel in en druk op zoek en dan wordt de regel getoond waarin die titel staat. Eigenlijk zoals ctr-f het resultaat zou laten zien. Het lijkt me dus handiger en leuker dit voor elkaar te krijgen via een zoekknop dan via ctr-f. Wie weet de allersimpelste methode om dit in html voor elkaar te krijgen (dus geen php ofzo) Ik heb al iets van het internet geprobeerd, maar dat werkt niet. Waarom, geen idee, hij zou intern moeten kunnen zoeken. LINK (p.s. laden duurt erg lang, 4,5 Mb)

Helaas weet ik het antwoord op je vraag niet, maar wilde ik je iig laten weten dat de download hier 0,25 sec. duurde .......................

Laatst bewerkt:
Nou, dat valt nog alles mee dus :) Bij mij duurt het beduidend langer, zal wel aan de snelheid van het abonnement liggen denk ik.

Nou, het is gelukt hoor! Een slimme collega heeft iets moois in elkaar geflanst :)
Voor hem natuurlijk zeer simpel, maar mij was het nooit gelukt.
Kijk nu maar eens (p.s. html is htm geworden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan