Zeer slechte internet verbinding wanneer mijn PC aan gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkwijnsma

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Hoi,

Ik heb een vervelend probleem met mijn internet. Het internet in ons huis is algemeen goed, maar wanneer ik mijn
computer aan doe (die boven staat) ligt bijna ons hele netwerk plat. We hebben 25 MB, en wanneer ik het probeer op
mijn pc dan kan ik de website van speedtest.net niet eens laden. En onder op mijn iPhone lukt het net wel en kom ik
op 0.40 op zijn hoogst. Wanneer ik mijn PC uit doe is het netwerk weer normaal, hoe zou dit komen? Ik heb de router
taloze keren opnieuw gerestart ( 5 minuten per keer ). Verder heb ik de stofzuiger over de router heen gedaan, dit
hielp ook niks. Ik kan nu eigenlijk mijn pc niet meer gebruiken omdat de rest van gezin er onder lijd, dus heeft iemand
toevallig een soort gelijk probleem gehad? Of iemand weet hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Wij hebben geen apparaten
op de kabel.

Alvast Bedankt,

Henk

Hallo Henk, probeer het hier eens. Het is maar een helpende hand. Klikje even scrollen voor veel meer.

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost, het lag aan mijn netwerk kaart. Ik heb een nieuwe netwerk kaart gekocht die ik met USB kan aansluiten. Het probleem was opgelost.

Dat is mooi Henk. Zat het probleem wat je had ook in dat klikje van mij.??;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan