zeer sterk virus op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik de laatste database voor MBAM naar je mailen?

Is dus 1,2 MB groot. En is een bestand met de naam rules.ref
Dit bestand moet worden geplaatst in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware

Daar staat nu dus ook al een rules.ref, maar dat is een verouderde database.

En ik weet wat ik doe, ben beta-tester van o.a. MBAM :cool:

goed idee, alvast bedankt, ik zend je mijn emailadres via pm

Laatst bewerkt:
ontvangen, heb het bestand verplaatst, scan is opnieuw aan het draaien, muchos gracias, hoop dat mbam vindt wat het moet vinden, ik houd jullie op de hoogte

Ach ik heb nog wel meer oplossingen achter de hand hoor :cool:
Maar je kunt niet alles tegelijk starten natuurlijk.

ja weet ik wel :)

anywayz, de scan van mbam was intussen goed aan het lopen, had zelfs al 1 virus gevonden, maar is nog niet ten einde. Heb laptop nu niet meer thuis staan, heb hem naar een pro gebracht. Ben er nu een dikke 2 dagen mee bezig geweest, zeer veel slaap voor gelaten,... nu is het aan iemand die er veel meer van kent dan ikzelf. Thanks voor al jullie suggesties, maar als alles goed is krijg ik hem binnen een paar dagen weer perfect in orde terug.

Laatst bewerkt:
Da's wel de makkelijkste oplossing, gewoon wegbrengen en iemand anders de klus laten opknappen :D

Slim plan !! :thumb:

tjah, ik had niet veel opties meer openstaan,...
en het is niet zo best afgelopen

hij had er de virussen af gekregen, maar het windows systeem was dermate beschadigd, dat het vroeg of laat weer zou vastlopen, ik heb dan maar een nieuwe harde schijf aangeschaft en er een volledige cleane install op laten doen.
Mijn data is gelukkig niet verloren, en deze gebruik ik nu als externe harde schijf.

Case closed

Mooi!!

Updates zijn los te verkrijgen, of ik kan de meest recente update wel mailen ofzo.

Misshien kan ik 'm hier aan mijn post plakken.

Nee, is te groot. Definitiebestand is 1,2 MB.
Probeer het eens te uploaden naar bijvoorbeeld MediaFire.

Laat SuperAntiSpyware en MalwareBytes in veilige modus een volledige scan doen, deze duurt gemiddeld 1 á 2 uur.

Verwijder daarna alle bestanden die zij zien als een virus.
En kom dan eens terug. ;-)

Oohja, sommige woorden bevatten een link, klik er op om meer informatie/downloads te krijgen over het woord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan