zeer traag opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

genevieve

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2005
ik weet niet goed of mijn vraag hier op zijn plaats is...

Als ik computer opstart duurt het zeer lang (> 5 minuten en langer) voor ik iets kan openen.
Er staat niets in 'opstarten'. (in startmenu)

En als ik dan taakbeheer open (als dat eindelijk lukt) is de cpu-verbruik vrij hoog, soms meer dan 50% als er niets in windows open staat.

Het is lastig als ik aan mijn pc wil werken dat ik dan altijd minutenlang naar mijn scherm moet staren voor ik iets kan opstarten.

Ik heb al vele problemen zelf kunnen oplossen door jullie site te onderzoeken maar voor dit probleem vind ik geen oplossing.

kan iemand mij helpen?

Heb je al eens op spy- en ad-ware gescant?
Virus scanneer laten scannen?

ja dat heb ik al gedaan,
ik heb gisteren nog hitman pro gebruikt.
het enige dat niet lukte tijdens deze scan was updates vinden van (spybot-search & destroy) (denk ik).
en ik gebruik norton antivirus

als je gestart bent ga dan naar start--> uitvoeren --> typ in: msconfig bekijk de namen helemaal links, google die naam en als het niet een van je programma's is of niet bekend voorkomt vink je het weg. start de computer opnieuw op en kijk of het nu wat sneller gaat.

Als je ook foutmeldingen krijgt schrijf die hier dan ook op, kunnen de helpmijers je misschien weer verder helpen.

Gebruik je Windows XP? Kijk dan eens in CTRL+ALT+DEL en klik dan op Processen. Welk proces gebruikt zoveel CPU? Zet dat proces hier even neer.

wat bedoel je met google die namen? is dat opzoeken met google?

kan het geen kwaad als ik iets te veel weg vink?
sorry voor mijn onwetendheid he, :confused:

ok ik ga dit hier eens allemaal proberen en ik laat straks weten of het gelukt is, thanks iedereen,
jullie zijn schatjes

Geplaatst door genevieve
ok ik ga dit hier eens allemaal proberen en ik laat straks weten of het gelukt is, thanks iedereen,
jullie zijn schatjes

Wacht maar tot je ons ziet............................

de rood onderstreepte namen, zoek die in google op en lees waar het vandaan komt, als je het niet herkent of als het onzin is vink je het weg

Laatst bewerkt:
ik ben volop aan't proberen, maar mijn schatteke heeft me nodig, en ze sleurt me van mijn pc weg dus ik moet nu afronden,
ik probeer straks of morgen verder,

dank jullie nog eens allemaal , ik laat zeker weten of het gelukt is. en als 't gelukt is deel ik virtuele champagne uit.

thanks !!!!!!!!

Ik zie al AVG en Zone Alarm dus die moeten blijven staan.
Alleen qttask kan uit. De rest is al uit. Maar daar zal je niet veel mee bereiken.

Beste Raymond,

die foto is van mij en niet van de orginele poster ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan