Zeer trage pc! trojan *32 - Vele duizenden processen te zien in taakbeheer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero30

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2015
Berichten
7
Beste,

Ik heb sinds gisteren een zeer ambetante probleem op mijn computer. Er waren in totaal 7000 processen actief waardoor dus veel geheugen in gebruik werd genomen. Ik had een update gedaan van java. het betreft dus processen javaws java opstart schedule ofzoiets. Heb gescand met malewarebytes en maar het probleem is niet helemaal opgelost.

Overal zijn mijn processen genaamd met *32 bv win*32 enzovoort.

Wat kan ik best doen aub?

Graag uw hulp gevraagd.


Mvg
 
pc.jpg



Zoals u in een screenshot kunt zien zijn er zogezegd 24 processen actief maar onderaan zijn het er 88 wat ook niet normaal is.


Ik ben momenteel met spybot aan het scannen.. Of moet ik dit alles nu weer in veilige modus doen?


MvG
 
screenshot prestaties (in taakbeheer)

prestatie.jpg


Screenshot van de prestatie van de computer

Mvg
 
screenshot spybot search

spybot search.jpg


IS niet normaal toch.. nooit gezien zoiets in sbybot.


Mvg
 
Voortaan misschien alles even in je eerste bericht plaatsen in plaats van steeds zelf te reageren ;)
 
Laatst bewerkt:
U moet de netwerkverbinding verbreken omdat meer malware kan worden gedownload.
Verander de wachtwoorden van accounts wanneer een virus of spyware gevonden wordt.

Misschien is er nog een logische verklaring, dan zou u dit fouten makende proces moeten kunnen vinden met AutoRuns van System Internals. Het zou een updater kunnen zijn want daar zitten vaak fouten in en u noemt zelf al Java Scheduler. Schakel dus het niet benodigde hiermee even uit.
 
Malware's

Als u een probleem heeft met malware's volgt u dan deze stappen:
1 Download Malwarebytes anti malware
2 Scan uw computer via Malwarebytes anti malware
3 Na het scannen laat Malwarebytes alle ongewenste programma's en Malware's verwijderen maar als u er een niet wilt verwijderen druk dan op het vinkje
4 Start uw Computer opnieuw op
5 Download CCleaner om uw geheugen op te schonen
6 Als u uw internet nog aan heeft staan sluit het dan
7 Start je computer opnieuw op
8 Dan zijn alle malware's weg!


Geen dank, groetjes Moker

Malwarebytes anti malware download link: https://nl.malwarebytes.org/mwb-download/
CCleaner download link: https://www.piriform.com/ccleaner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan