Zeer veel "signaalonderbrekingen".

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nescio100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
2
Vroeger had ik van dit probleem geen last met Wanadoo/Orange Lite. Enige maanden geleden overgeschakeld naar Orange Family. Ging in het begin goed. Laatste weken en vooral de laatste dagen, is het goed gebruik maken van Internet bijna onmogelijk geworden. Ik maak nog steeds gebruik van Windows 98 SE. Heb nu dus Orange Family. En een Alcatel Speedtouch-modem. Vrijwel elke minuut heb ik last van signaalonderbrekingen, waarbij het rechter lampje van het modem knippert. Dan weer enige minuten niet. Vervolgens komt het weer voor, soms voor enige seconden, soms wel voor 15 seconden of langer.:evil: Wat zou ik hieraan moeten/kunnen doen? Volgens Orange ligt het niet aan hun verbindingen. Zou het kunnen zijn dat de snelheid door de provider toch steeds wat wordt verhoogd en dat mijn oude apparatuur het niet aankan? Ik weet het niet! Bij voorbaat dank voor eventuele antwoorden.:thumb: Plus....de pc. is erg langzaam! Elke week defragmenteer ik, verwijder overbodige ballast, dus de lage snelheid kan daar niet aan liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ga je via de telefoon of de televisie kabel? (Oeps, ik zie het al, via de foon...., sja dan ben ik geen vergelijking)

Ik zit hier al weet ik het hoe lang via de Slakzema kabel - nu dus via Orange. Af en toe ligt 's morgens vroeg het signaal er af maar verder no problemo. En dat op een P3-450 van uhm, een jaar of 8 oud met Win98. Dus daar zal het wel niet aan liggen bij jou.
Download is tegenwoordig geloof ik 800Kbps.
 
Laatst bewerkt:
t Blijft raadselachtig! Gisteren geen last van de narigheid en vandaag tot nu toe ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan