Zeer vreemde error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb je afbeelding aangepast en klikbaar gemaakt, nu blijft de pagina lay-out normaal.

Ik weet niet precies waardoor het wordt veroorzaakt, maar ik denk ergens een fout in het register of zoiets. Laat eens een registerscan lopen en clean het eens (ik zie dat je Ccleaner hebt).

Kan nooit kwaad om het eens op te schonen ;)

Ik weet niet precies waardoor het wordt veroorzaakt, maar ik denk ergens een fout in het register of zoiets. Laat eens een registerscan lopen en clean het eens (ik zie dat je Ccleaner hebt).

Kan nooit kwaad om het eens op te schonen ;)

Ik heb dat geprobeerd maar dat werkte dus niet..

Ik heb nu wat meer informatie wat ik nog vergeten was te melden

Als ik wel eens aan het gamen ben of ik draai programma's, loopt alles ooit eens een keertje vast, dan ga ik naar het taakbeheer en bij reageer niet ook die error staan...

msconfig

In verleden ook wel eens spontaan een melding gehad,
wat ik dan doe is start -> uitvoeren -> msconfig
hier heb je tabblad opstarten, dit zijn alle programma's welke uitgevoerd worden na inloggen dan wel opstarten van windows, kijk of hier programma's tussen staan welke je niet meer gebruikt of niet direct nodig hebt. Haal van deze programma's het vinkje weg. je zult je pc moeten herstarten, je krijgt dan eenmaal een melding dat er een wijziging heeft plaatsgevonden, dit is normaal. als error wegblijft kun je eventueel bepaalde programma's weer aanzetten. mogelijk dat je op deze wijze het probleem kunt achterhalen

In verleden ook wel eens spontaan een melding gehad,
wat ik dan doe is start -> uitvoeren -> msconfig
hier heb je tabblad opstarten, dit zijn alle programma's welke uitgevoerd worden na inloggen dan wel opstarten van windows, kijk of hier programma's tussen staan welke je niet meer gebruikt of niet direct nodig hebt. Haal van deze programma's het vinkje weg. je zult je pc moeten herstarten, je krijgt dan eenmaal een melding dat er een wijziging heeft plaatsgevonden, dit is normaal. als error wegblijft kun je eventueel bepaalde programma's weer aanzetten. mogelijk dat je op deze wijze het probleem kunt achterhalen

Nou heb ik met dit soort dingen wel ervaring, ik had een tijd geleden wat dingen uitgevinkt want die had ik niet nodig voor opstarten

Nou heb ik die dus weer aangekruist, maar krijg de melding nog steeds

Ik ga antivirus en wireless drivers reinstallen, kijken of dat effect heeft

Is er een programma op je pc of verwijzing in je msconfig / register met de naam prjTRCrack? Blijkbaar veroorzaakt die de problemen, maar Google kent m (bijna) niet. Slechts een verwijzing naar een Tsjechische site. Spreekt er iemand Tsjechisch? :D

Is er een programma op je pc of verwijzing in je msconfig / register met de naam prjTRCrack? Blijkbaar veroorzaakt die de problemen, maar Google kent m (bijna) niet. Slechts een verwijzing naar een Tsjechische site. Spreekt er iemand Tsjechisch? :D

haha ja ik zocht ook al op die naam in google maar kon ook maar vrij weinig vinden haha:P

niks verwijst naar die naam in msconfig..

Het enige wat ik nog kan bedenken is een voor een de programma's in je msconfig uitzetten, opnieuw opstarten, kijken wat er gebeurt, weer eentje uitzetten, opstarten, etc. Op deze manier elimineer je ze een voor een. Enige probleem hierbij is dat niet alle processen die worden opgestart in je msconfig staan.... Maar met een beetje geluk...

Het enige wat ik nog kan bedenken is een voor een de programma's in je msconfig uitzetten, opnieuw opstarten, kijken wat er gebeurt, weer eentje uitzetten, opstarten, etc. Op deze manier elimineer je ze een voor een. Enige probleem hierbij is dat niet alle processen die worden opgestart in je msconfig staan.... Maar met een beetje geluk...

Ik kreeg toenet een andere melding dan de andere en die had met mijn linksys wireless kaart te maken, dus ik reinstall ff de drivers en geef dan nog wel aan of het opgelost is of niet;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan