ZEER vreemde seo-uitkomst

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Hoi forumleden,

Ik heb iets vreemds ontdeks.
Pas geleden heb ik een website gelanceerd waarvan ik nog aan het afwachten ben hoe mijn seo-acties gaan uitpakken.
Plots zie ik mijn eerste zoekresultaten staan -> de 3e plaats ???? :cool:
Toen ik mijn vrouw dit wilde laten zien op haar laptop was ik nergens te vinden :shocked:

Als ik ingelogd ben op google op mijn eigen account ben ik al met een paar zoeksleutels heel goed te vinden.
Log ik vervolgens in op het account van mijn vrouw . . . ben ik weer nergens te vinden !

Vraag:
Probeerd google persoonafhankelijke zoekresultaten tevoorschijn te toveren ?
Ben als maker aangemeld bij analytics.
ALS dat zo is weet je als websitehouder dus nooit hoe vindbaar je bent !

Iemand een idee ??

Probeerd google persoonafhankelijke zoekresultaten tevoorschijn te toveren ?
Ja. Niet alleen als je ingelogd bent trouwens, als je niet ingelogd bent hebben ze nog steeds je locatie, taalinstellingen en cookies van vorige zoekacties.

ALS dat zo is weet je als websitehouder dus nooit hoe vindbaar je bent !
Klopt, je kunt nooit precies weten hoe hoog je bij een willekeurig ander persoon komt. Om een beetje een objectief beeld te krijgen kun je wel duckduckgo proberen, die maken geen profielen aan van hun gebruikers dus dan heb je in elk geval een idee van het effect van wijzigingen aan je site.

Om het verhaal compleet te maken:
Ik heb net ontdekt dat je in chrome of firefox een privé-sessie kunt starten waar geen gegevens zouden worden bijgehouden.
Zo krijg je een resultaat zonder (je eigen) surfgedrag.

Met dien verstande dat IEDEREEN een surfgedrag heeft dat word bijgehouden, is dat wel het meest correcte beeld van je ranking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan