Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog wel een oude pc staan maar de draden kloppen niet helemaal dus ik weet niet of ik dat zomaar kan doen!Geplaatst door Tiborv
Alleen de voeding heeft een zekering. Probeer eens een andere voeding (ergens lenen??)
Heb je gedaan wat hier voorgesteld werd?Geplaatst door kromme
Weet iemand of er behalve in de voeding er ook nog ergens anders een zekering zit? Mijn Pc doet helemaal nix meer en is pas 2 jaar oud!
Ger
Dat was ietsjes te ingewikeld voor me zoveel verstand heb ik er ook niet van!Geplaatst door crash
Heb je gedaan wat hier voorgesteld werd?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=125208
Ik ga wel proberen anders moet ik toch naar de winkel om te laten kijkenGeplaatst door Tiborv
Als jij een voeding hebt met andere aansluitingen moet je het natuurlijk niet doen. Je zult een standaard ATX-voeding nodig hebben.
Geplaatst door kromme
Ik heb nog wel een oude pc staan maar de draden kloppen niet helemaal dus ik weet niet of ik dat zomaar kan doen!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.