Zekering?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Weet iemand of er behalve in de voeding er ook nog ergens anders een zekering zit? Mijn Pc doet helemaal nix meer en is pas 2 jaar oud!
Ger

Alleen de voeding heeft een zekering. Probeer eens een andere voeding (ergens lenen??)

Geplaatst door Tiborv
Alleen de voeding heeft een zekering. Probeer eens een andere voeding (ergens lenen??)
Ik heb nog wel een oude pc staan maar de draden kloppen niet helemaal dus ik weet niet of ik dat zomaar kan doen!

Als jij een voeding hebt met andere aansluitingen moet je het natuurlijk niet doen. Je zult een standaard ATX-voeding nodig hebben.

Dan kan je dat beter daar ff neerzetten wat je niet snapt.;)
Je krijgt vanzelf wel uitleg.
Het maakt hier op Helpmij niet uit als je iets niet snapt.
Domme vragen bestaan hier niet.:)

Geplaatst door Tiborv
Als jij een voeding hebt met andere aansluitingen moet je het natuurlijk niet doen. Je zult een standaard ATX-voeding nodig hebben.
Ik ga wel proberen anders moet ik toch naar de winkel om te laten kijken
Thxs Ger

Geplaatst door kromme

Ik heb nog wel een oude pc staan maar de draden kloppen niet helemaal dus ik weet niet of ik dat zomaar kan doen!

Klopt, dit is een AT voeding en kan dus niet met je huidige systeem gaan werken.

Een AT voeding moet met 2 molexen op het moederbord vastgeklikt worden. De twee zwarte draden moeten hierbij in het midden staan.

Een atx voeding bestaat uit 1 connector die op het moederbord vastgemaakt moet worden.

Deze kan er (gelukkig) maar op 1 manier in.

Op voedingen staat aangegeven of het een atx of eeen at voeding betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan