Zelf bepalen wat te downloaden met Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vince Vega

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Ik gebruik al een hele tijd Azureus, eerst de ''oude'' en al een tijdje Vuze. Wat ik wil weten is: met die ''oude'' Azureus kon je in het begin (als je de download in de downloadlijst zette) zelf bepalen wat je wou downloaden. bijvoorbeeld: als ik een crack nodig had voor een spel, en ik wou niet het hele spel downloaden, maar alleen de crack, dan kon je dat aanvinken wat je wou downen. Nou weet ik niet of dat met Azureus Vuze ook kan; nou begint ie direct de hele torrent de downloaden. Weet iemand hoe het zit? pleace help

Grtz

HOEFT AL NIET MEER, HEB HET AL haha (als je met hetzelfde probleem zit: Gereedschappen, Voorkeuren, Bestanden en dan eerste vinkje: Automatisch download naar standaard directorie uitzetten)

Laatst bewerkt:
wil je dan nog je topic op opgelost zetten aub :thumb:
Als je bijvoorbeeld utorrent gebruikte(mijn voorkeur) is dit ook standaard :D

Emule werkt niet

Dag iedereen

Sindskort kan ik nog wel verbinding maken met emule (hij geeft aan dat hij verbonden is) maar de downloads blijven op 0 sources staan.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? En beter gezegd hoe kan ik het verhelpen?

vriendelijke groet
Maarten

Hoi,

dan zijn er geen bronnen die de downloads delen! Dus download hij ook niets:p

Mvg,
Chico.

Dag chico
Bedankt voor je reactie ik begrijp wat je zegt en ik denk dat het iets anders moet zijn.
Hoe kan Emule wel de servers erkennen terwijl er geen bestanden inzitten?

Heb je wel de poorten open gezet voor emule= zodat je een high id hebt!
Dit moet in je router/modem geportforward worden namelijk!:confused:

Tja dat gedeelte heb ik nooit helemaal begrepen dus het downloaden ging niet echt snel maar hij deed het wel...nu niet meer dus
als je tips hebt om makkelijk die poorten open te zetten graag...

Lees dit maar en probeer!!
Iedere router/modem werkt in principe hetzelfde, dus heb je hier een goede guid aan!
succes..

Chico.

He Chico
Merci voor de informatie ik zal zo straks even kijken of het lukt...ik ben niet echt een wizkid maar goed.
Emule doet het al weer ik heb de serverlijst ververst dit bleek al voldoende te zijn... beetje genant maar goed.
Superbedankt voor je hulp en als ik nogiets heb hoor je

Groetjes
maarten:thumb:

Oke dan:thumb:
succes met de poorten..:p

Mvg,
Chico.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan