Zelf bij telenet en graak ni op users.pandora.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Hey,

Ik heb een kabelverbinding bij telenet(pandora) maar ik graak via deze pc ni op eender welke users.pandora.be dan ook...niet via men browser en niet via men ftp prog.
Deze pc zit in een netwerk en alle pc's hebben dezelfde instellingen, op de andere pc's kan ik wel op users.pandora.be...ik draai geen firewall of dergelijke...
Met wat zou dit te maken kunnen hebben?

Alvast bedankt!

Wat is graken?

Geplaatst door Tiborv
Wat is graken?

Moest ff 3 keer lezen, ik denk dat er geraken mee wordt bedoelt, ofwel hij komt er niet op. :thumb:

Tiborv,

Ik heb de taal instelling van Helpmij even op belgie gezet en kom dan tot de volgende vertaling:

Ik heb een kabelverbinding bij telenet en kan via 1 pc niet op de site van pandora.be komen.
Niet via de browser en ook niet via ftp.
De andere computers in dit netwerk kunnen dat wel. De andere pc's hebben dezelfde instellingen en wij hebben geen firewal of iets dergelijks aanstaan.

Hoe kan dit ? :D

Mooi vertaald!!:thumb: Dat is precies wat ik bedoel, ik zal de volgende keer een beetje op men taal letten :D
Het enige wat niet klopt is "pandora.be", het gaat dus wel degelijk over "users.pandora.be" (zonder www) pandora.be is de website van de maatschappij en users.pandora.be is die van de gebruikers :p

Ahh, vertel dan eens iets meer over "die PC" waarmee het niet lukt. Krijg je foutmeldingen?

Dieje pc is de nieuwste van de heel het netwerk (AMD athlon xp 2500 512mb ram win 2000 service pack 4 IE 6 en blablabla...) dus tis ni da hij ouder is dan die ander ofzo, de site heeft er vroeger WEL op gewerkt maar sinds een paar weken nietmeer en er is niks speciaals veranderd.

ahja en de fout dat de browser geeft is:

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan