• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zelf een spreadsheet maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Ik heb Microsoft Works 6.0 en gebruik wel eens de financieële werkbladen van spreadsheet die zijn voorgeprogrameerd , dus makkelijk maar wel zeer beperkt in gebruik.
Nu wilde ik graag zelf een spreadsheet maken waarin ik verschillende uitgavens in euro,s kan optellen en dan uiteindelijk de eindrekening kan zien.
Ik heb al bij help van spreadsheet gelezen maar word daar ook niet wijzer van , het lijkt mij ook zo ingewikkeld met die formules wat je zelf moet invullen als je een lege spreadsheet hebt geöpend.
Als je nu een lege spreadsheet pagina opent moet je dan wel die formules zelf invullen of is er misschien ook een ander manier { iets gemakkelijker } ????
Weet jij mijn vraag te beantwoorden dan hoor ik dit graag.

Door te klikken op 'Functie...' in het menu 'Invoegen' kun je alle functies die bestaan in Excel invoegen. Ook kun je daar meer informatie en uitgebreide help-informatie over alle formules vinden.

Boekhandel:

google:
MS-Works 6.0 academic-service

en
bijleveld press Microsoft Works 6.0

:cool:

Oefening baart kunst Abruzzese... :)

Over specifieke vragen kunnen de forumgangers hier ook wel eens meedenken.

Opgelost

Wigi zei:
Oefening baart kunst Abruzzese... :)

Over specifieke vragen kunnen de forumgangers hier ook wel eens meedenken.
Ik ben er eindelijk uit en ik heb al een heel jaargrafiek gemaakt enz.....
Maar in het begin is het wel even oefenen en nog eens oefenen.
Ik vind dat je met spreadsheet veel kunt bereken en dat is wat ik moet hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan