Zelf een thema maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo, iedereen

Mijn vader is binnenkort jarig dus wou ik een thema voor hem gaan maken(als kado)
kent iemand meschien een programmatje waarmee ik dat kan doen?

alvast bedankt

(p.s. ik werk met windows xp en mijn vader met vista is dat een probleem?)

[smallimg]http://www.stardock.com/products/skinstudio/images/header.png[/smallimg]

XP en Vista ;)

Alvast Gefeliciteerd. en suc6

ik heb al een probeer thema gemaakt maar dan krijg je allemaal losse folders: folders.jpg

maar dat wil ik graag in 1 folder v.b.:

folder.JPG

hoe doe ik dat?

alvast bedankt

Je wilt dus alle plaatjes voor een knop (mouseover, click, normal) in een bestand?

Volgens mij kan dit met skinstudio. Die maakt een .tga file aan.

Ik weet hoe je het kunt doen, maar ik weet niet meer hoe alle knoppen en vensters heten. Dus ik zal eerst zelf moeten kijken, voordat ik je het kan vertellen. Ik weet in ieder geval dat het iets te maken had met image editor ofzo...

Ik zal binnenkort even voor je kijken

Ik weet hoe je het kunt doen, maar ik weet niet meer hoe alle knoppen en vensters heten. Dus ik zal eerst zelf moeten kijken, voordat ik je het kan vertellen. Ik weet in ieder geval dat het iets te maken had met image editor ofzo...

Ik zal binnenkort even voor je kijken

k bedankt ik hoor nog wel van je

Oja, sorry. "i heb het erg druk. Dit was erg slordig van me! :confused::(

't kan even duren, en ik weet niet wanneer, maar ik zal even kijken. Dat beloof ik.

Nogmaals Sorry!

Het duurde even maar hier is ie dan!

In skinstudio > Open je skin of maak een nieuwe > klik op edit controls > Klik op een item (bijv edit button controls) > Dan zie je een knop met de tekst "edit image" met daarnaast een knop met een >-teken klik op de >-knop > klik dan op frame builder. De rest wijst zich vanzelf.

Suc6!:thumb:

Ik hoor wel als je vragen hebt.

ik bedoel dat ik het hele thema in 1 bestand wil hebben als ik dat dan open dat hij die skin opent zodat je thema er meteen zo uitziet

dankjewel, maar heb nog 1 vraagje als ik het thema af heb en op een andere pc wil instellen moet ik windowblinds gebruiken maar die proefversie is maar 30dagen geldig zal ik daarna het thema dus niet meer kunnen gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan