Zelf geblokt op Beethink

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloentje2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Hallo,

een idioot heeft mij geblokkeerd op mijn IP blokker en nu kan ik niet meer inloggen op de VPS. Wie weet of ik daar zelf iets aan kan doen?

Ik weet niet wat je met IP blokker bedoelt, maar als dat software is op je eigen computer (dus niet firewall-software bij de hosting) dan zul je het daar moeten veranderen.
Zonder fatsoenlijke aanduiding welke software je precies bedoelt met IP blokker kunnen we je zowiezo niet helpen.

Tijs.

Het porgramma genaamd Beethink controleert alle in en uitgaande verbindingen en blokkeert ip's die veel versturen. Nu heeft iemand mijn wachtwoord gevonden, en nu is mijn IP geblokkeerd en kan ik er niet meer op

En het wachtwoord dat jij kent van Beethink werkt nog wel? Oftewel: Je kunt nog wel wijzigingen aanbrengen in Beethink?
En dat Beethink draait op jouw computer, dus niet bij het hosting bedrijf?

Tijs.

Misschien staat jouw (thuis)ip-adres gewoon op een blacklist. Als ik Beethink IP Blocker goed begrijp werkt die standaard op basis van blocklists, dus is het niet gewoon zo dat jouw (thuis)ip-adres op een blocklist staat?
Anders gesteld: Hoe weet jij zo zeker dat iemand de configuratie van Beethink aangepast heeft?
En begrijp ik dan goed dat je Beethink IP Blocker op je VPS hebt staan?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan