• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zelf gemaakte excel functie werkt maar 1x

Status
Niet open voor verdere reacties.

agmhulsebos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2009
Beste allemaal,

Ik ben net begonnen met het maken van eigen Excel functies in VBA code. Het werkt de eerste keer helemaal prima. En ik ben dus erg enthousiast. Maar als ik excell afsluit en later weer start en de functie wil activeren werkt het niet meer. In de cel staat dan #NAAM?.
De functies staat nog wel in het rijtje "door gebruiker gedefinieerd ", maar bij activeren zie ik de melding "Deze functie heeft geen argumenten".

Zal iets eenvoudigs zijn denk ik, maar ... na een tijdje zoeken weet ik het niet meer. Wie geeft me de doorslaggevende tip? :confused:

Berthil

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik gok ook maar wat.
Je werkt in Excel 2007 en slaat op als Excel werkmap.
Daarna ben je de functie kwijt.
Opslaan als Excel-werkmap met ingeschakelde macro's en het gaat goed.

Mvg

Piet

Inderdaad: werkt wel goed met ingeschakelde makro's. Dank !

Beste allemaal,

Ik ben net begonnen met het maken van eigen Excel functies in VBA code. Het werkt de eerste keer helemaal prima. En ik ben dus erg enthousiast. Maar als ik excell afsluit en later weer start en de functie wil activeren werkt het niet meer. In de cel staat dan #NAAM?.
De functies staat nog wel in het rijtje "door gebruiker gedefinieerd ", maar bij activeren zie ik de melding "Deze functie heeft geen argumenten".

Zal iets eenvoudigs zijn denk ik, maar ... na een tijdje zoeken weet ik het niet meer. Wie geeft me de doorslaggevende tip? :confused:

Berthil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan