zelf laptop accu maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
:shocked: Misschien erg off topic, maar vinden je ouders het wel goed als je zelf met stroom gaat knutselen?
Ik denk ze goedkoper uit zijn met een nieuwe accu dan een half afgebrand huis?

Anywees, wat voor prehistorische laptop heb je dan? Wij hadden er hier ook eentje van de flinstone's, waar een nieuwe accu in is gegaan, tot het beeld overleed, welke heb je precies nodig? Die accu heb ik nog namelijk. Mss kun je hem gebruiken.

:shocked: Misschien erg off topic, maar vinden je ouders het wel goed als je zelf met stroom gaat knutselen?
Ik denk ze goedkoper uit zijn met een nieuwe accu dan een half afgebrand huis?

Anywees, wat voor prehistorische laptop heb je dan? Wij hadden er hier ook eentje van de flinstone's, waar een nieuwe accu in is gegaan, tot het beeld overleed, welke heb je precies nodig? Die accu heb ik nog namelijk. Mss kun je hem gebruiken.

het type staat in de beschrijving
maar hoeveel volt is ie??

als ie niet zelfde merk is, issie niet compatibel, als ie andere vorm heeft, is ie zeker niet compatibel.

kijk best eens onderaan de batterij naar alle nummertjes, schrijf ze op/typ ze in in kladblok, upload die file ergens en zet de link hier zodat er kan worden vergeleken.

haha, volgens mij ben je meer kwijt met al die oplaadbare batterijen dan met een nieuwe accu:P
2 kosten al gauw een tientje, en je hebt er volgens het plaatje 15 nodig
maarja, koop anders een nieuwe laptop:thumb: (ben ik ook voor aan het sparen)

haha, volgens mij ben je meer kwijt met al die oplaadbare batterijen dan met een nieuwe accu:P
2 kosten al gauw een tientje, en je hebt er volgens het plaatje 15 nodig
maarja, koop anders een nieuwe laptop:thumb: (ben ik ook voor aan het sparen)

bij de action bij ons kosten 16 batterijen 14 euro en ze zijn oplaadbaar.

Maar krijg je ook waar voor je geld bij de action... Kans is aanwezig dat je dan snel weer heen kan voor nieuwe.

Al eens op marktplaats gesnuffelt naar een accu?

ik heb nu genoeg informatie van jullie verzameld en ik ben er op uitgekomen
dat een accu voor die laptop gwoon veel geld kost.
dank voor jullie hulp mvg bauto601

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan