okijoki
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 apr 2001
Is het mogelijk om een (PDF) document ergens halverwege te openen? Ik heb een Word document voorzien van hyperlinks en deze omgezet naar PDF. Wanneer er bovenin het document op een hyperlink geklikt wordt, gaat deze uiteraard automatisch naar de verwijzing ergens in het document.
Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is om een document zo op te slaan dat deze opent in het gedeelte waar de bovenstaande hyperlink naar verwijst. Voorbeeld: Bovenin het document kan je kiezen voor de hyperlinks 'boer' 'slager' 'bakker'. Nu wil ik graag dat wanneer de 'boer' het document opent deze gelijk op het juiste gedeelte opent.... Ik hoop dat jullie het begrijpen

Alvast bedankt voor het meedenken!
Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is om een document zo op te slaan dat deze opent in het gedeelte waar de bovenstaande hyperlink naar verwijst. Voorbeeld: Bovenin het document kan je kiezen voor de hyperlinks 'boer' 'slager' 'bakker'. Nu wil ik graag dat wanneer de 'boer' het document opent deze gelijk op het juiste gedeelte opent.... Ik hoop dat jullie het begrijpen
Alvast bedankt voor het meedenken!