shortcut van een zinnetje
hallo terug, het is eigenlijk dat ik een shortcut key wil maken voor mijn e-mail adres, daar dit zeer veel gevraagd word op sites, om in te loggen, ipv dat ik telkens mijn lange e-mail in een veld moet tikken, dat ik gewoon een zelf gekozen toets daarvoor kies zoals bvb"µ" die ik toch niet gebruik, als ik dan die toets intik in een veld of ergens op een kladblad of word doc, dat daar dan mijn e-mail adres komt te staan . dus het is niet de bedoeling van een outlook of mail te openen.
zo had ik bvb om het omgekeerde vraagteken zoals dat in het spaans gebruikt word ipv de omslachtige werkmethode die hier ter plaatse niet eens werkt namelijk alt+ctrl+shift+? geeft normaal gezien een omgekeerd vraagteken, (tevergeefs hier geprobeerd) gebruikte ik gewoon de "²" toets daar ik die ook niet gebruik. met dank voor uw moeite.
zoals u het beschrijft zou ik een snelkoppeling kunnen maken op mijn bureublad, maar dat hou ik liever sober met mijn 5 snelkoppelingen. ik wil meerdere toetsen gebruiken voor andere doeleinden. zoals wederkerende inlog namen en paswoorden.