• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zelf uitgebreid filter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cactus77

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Hallo,

Ik weet niet of het volgende wel kan. ik ben er zelf nog niet echt uit, maar misschien dat iemand me hier op de goede weg kan helpen.

Ik heb een lijst met daarin 100 artikelen. Deze artikelen zijn onder te
verdelen in 8 productgroepen. Kan ik zelf een filter maken waarbij de
gebruiker aan kan geven dat ie alleen bijvoorbeeld groep 1, 3, 6, 7 en
8 wil zien?
Ik stel me voor dat de gebruiker een soort van lijst te zien krijgt
waarin ie kan aanvinken welke productgroepen hij wil zien.

Alvast bedankt voor de hulp

Waar staat die vraag nog? Want ik ben die zeker al tegen gekomen de afgelopen dagen.

Dank je voor je reactie.

Ik heb nog eens goed rondgekeken in het forum maar ik vond er niks tussen wat bruikbaar is voor mijn probleem.

Hallo,

Ik weet niet of het volgende wel kan. ik ben er zelf nog niet echt uit, maar misschien dat iemand me hier op de goede weg kan helpen.

Ik heb een lijst met daarin 100 artikelen. Deze artikelen zijn onder te
verdelen in 8 productgroepen. Kan ik zelf een filter maken waarbij de
gebruiker aan kan geven dat ie alleen bijvoorbeeld groep 1, 3, 6, 7 en
8 wil zien?
Ik stel me voor dat de gebruiker een soort van lijst te zien krijgt
waarin ie kan aanvinken welke productgroepen hij wil zien.

Alvast bedankt voor de hulp
Dit kan zeker, maar waarom niet 'gewoon' met het standaard filter?

Als je een voorbeeld bestandje (zonder gevoelige info) hebt, dan kan ik of een andere helper wel een voorbeeldje maken.

Uiteraard is het geen punt. Bestand is opgeladen.

Ik wil dus graag dat de gebruiker kan filteren zodat ie bijvoorbeeld de productgroepen Vruchtgewassen en Shiso ziet en dan alleen wat verpakt zit in EPS.
De gebruiker moet dus zelf de combinaties kunnen maken.

Ik heb de afgelopen dagen al zitten puzzelen met comboboxen enzo, maar ik kom er niet echt uit. Ik weet zelfs niet óf het welk kan......

Thx anyway

Bijlagen

filteren zodat ie bijvoorbeeld de productgroepen Vruchtgewassen en Shiso ziet en dan alleen wat verpakt zit in EPS.
Volgens jou voorbeeldje zitten noch vruchtgewassen noch Shiso in EPS verpakt.

Met een normaal filter red je het toch ook
Filter eerst maar eens op verpakking EPS en daarna zie je dat 3 productgroepen dit gebruiken: Scheuten, Peka en Groenten

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Popipipo:
Ow, haha, ik gebruikte het verkeerde voorbeeld met betrekking tot verpakking, maar het gaat even om het idee dat je meerdere items kan kiezen.
Beter (willekeurig) voorbeeld: ik wil graag alle producten zien die verpakt zijn in Karton en zitten in de productgroep Appelen, Citrus en Groenten.

Wigi:
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar ik heb de vraag laatst ook geplaatst op Deja.com (tegenwoordig is dat Google Groups).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan