zelf zie je je online maar je contactpersonen zien je offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

vasco1

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2013
Berichten
6
Ik zie mezelf online op skype. Maar mijn contactpersonen zien me offline. Als je op het incoon in de balk kijkt zie je ook dat deze offline staat. Heb al vanalles geprobeert maar kan het niet oplossen. Weet iemand hier raad mee????
 
Hallo Vasco1. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je per persoon even kijken of deze offline of online staat genoteerd. Is dit wat. Hoop ik. :D
 
Ik heb ook geen afbeeldingen meer van mijn contactpersonenen.
Ik heb gecheckt bij contactpersonen maar die zien me offline. zoals ik al zei het rare is als je met je rechtermuiskop over het icoon gaat zie je ook dat je offline staat???? Terwijl je jezelf wel online ziet. ik heb al vanalles geprobeert maar ik weet het niet meer wie weet raad?
 
Kijk eens in je logboek als dat kan probleemoplosser als je die hebt ligt niet aan Skype. Die van mij doet het. Misschien een update of zo. Opnieuw opstarten of zo.

Heb je een vriend probeer daar eens in te loggen. Eerst uitloggen op eigen computer.
 
Ik heb geen logboek, heb wel mijn firewall uitgeschakeld. hielp ook niet, alles eraf gehaald opnieuw gedownload... Maar het blijft deze situatie.
 
Heb je al op een andere computer geprobeerd als dat kan. Je hebt toch geen virus he. :confused:
 
ja heb ook al dat geprobeert blijft hetzelfde.... ik heb op die andere wel foto's in the contact personen maar blijft offline voor mijn contacten. terwijl ik zelf bovenin zie dat ik het wel ben.
 
mhh, nog een proberen. Uitloggen, dan vriend die Skype heeft in laten loggen. Het is maar een idee. Is er geen nieuwe versie beschikbaar, ga naar help.

Hoe log je eigenlijk in via: bijvoorbeeld met

iemand @ outlook.com
 
Laatst bewerkt:
ik log in met iemand@live.nl. En ja dat hebben we ook al geprobeert. Weet je misschien waar je kan zien of je op meerdere plaatsen bent ingelogd?
 
Dat zou een probleem kunnen zijn maar dat kun je niet zien. Weet je het niet meer of je ergens ingelogd bent geweest. Anders deze even doen, ik probeer mee te denken.

Kijk eens bij- Extra- Internetopties- Vinkje wegdoen bij Browsergeschiedenis verwijderen afsluiten en vervolgens op ok.
 
dank je zal dat ook eens proberen, wie weet. zal dat in skype en oulook doen kijken wat hij doet.
 
Ik kan me nog wel ergens iets herinneren dat je je aan moet melden met een microsoft bijv: outlook account.

Skype is veranderd. Heb je al heel lang geen Skype meer gebruikt. Ik bedoel meer dan een jaar of zo.

Als je nu hier eens kijkt Klikje dan zie je rechts een button.

Kom je op een andere pagina en dan zie ik dat je een Een Messenger (is volgens mij ook al weg)-, Hotmail- of Outlook.com-account of een facebook account moet hebben.:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan