kennet
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2005
Ik heb een systeem zelf gebouwd met een P4 / 3.0ghz / 512mb / 80gb / msi mainboard + sound & vga .
Ik heb de pc laten proefdraaien bij mij thuis en geen problemen gehad.
Thuis bij mijn schoonvader kreeg hij kuren: spontaan opnieuw opstarten met voorafgaand een lange piep.
Nadat dit een aantal keren gebeurd was startte de pc helemaal niet meer op.
Eenmaal terug bij mij thuis startte hij direct weer op en heeft twee dagen zonder problemen gedraaid.
Terug bij mijn schoonvader de pc aangesloten met alleen de voeding en de monitor, en niet opstarten dus.
Een beetje gerommeld met andere muis / toetsenbord / stopcontacten waarna hij toch weer opstarte. Nu na twee dagen goed te hebben gedraaid weer hetzelfde probleem.
Iemand enig idee??
Ik heb de pc laten proefdraaien bij mij thuis en geen problemen gehad.
Thuis bij mijn schoonvader kreeg hij kuren: spontaan opnieuw opstarten met voorafgaand een lange piep.
Nadat dit een aantal keren gebeurd was startte de pc helemaal niet meer op.
Eenmaal terug bij mij thuis startte hij direct weer op en heeft twee dagen zonder problemen gedraaid.
Terug bij mijn schoonvader de pc aangesloten met alleen de voeding en de monitor, en niet opstarten dus.
Een beetje gerommeld met andere muis / toetsenbord / stopcontacten waarna hij toch weer opstarte. Nu na twee dagen goed te hebben gedraaid weer hetzelfde probleem.
Iemand enig idee??