Zelfde accounts op verschillende computers synchroniseren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsracing

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2003
Beste forummers,

Ik heb een vraag waarvan ik het antwoord hier niet heb kunnen vinden.
Ik draai Outlook Express op mijn desktop computer. Ik heb hier m´n Quicknet mail, Hotmail, en schoolmail onder staan. Werkt perfect allemaal.
Sinds kort heb ik voor m´n studie een laptop aangeschaft. Ik zou graag het volgende willen instellen maar ik heb geen idee of dit mogelijk is.
Als ik mijn e-mail op mijn laptop hetzelfde instel als mijn desktop, kan ik uiteraad mijn post ophalen. Als ik dit lees op mijn laptop verschijnt het emailbericht volgens mij NIET meer als ongelezen e-mail op mijn desktop. Hoe kan ik dit verhelpen? Is er een mogelijkheid om dit te synchroniseren, aangezien ik thuis beide computers aan een router heb hangen?
Samengevat: Ik wil op mijn laptop dezelfde mails behouden (ook nieuwe mails) dan op mijn desktop en vice versa.
Ik hoop dat iemand mij een nuttige tip kan geven. Alvast bedankt:)

Even het vinkje zetten bij 'e-mail op de server laten staan' en 'verwijderen bij verwijderen uit de prullenbak'.

Denk er dan wel om, om je prullenbak af en toe te legen anders loopt de server vol :).

Laatst bewerkt:
XP_PC zei:
Even het vinkje zetten bij 'e-mail op de server laten staan' en 'verwijderen bij verwijderen uit de prullenbank'.

Denk er dan wel om, om je prullenbak af en toe te legen anders loopt de server vol :).

Okido, ga ik proberen! Dank je.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan