Zelfde mail blijft binnen komen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rik64
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik64

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Sinds gisteren heb ik een uitdaging.
Ik krijg constant een mail van dezelfde persoon binnen. Ik heb AVG scanner laten draaien en die vindt niks. Ik heb via webmail mijn box geleegd en toch blijft de mail binnen komen. De afzender heeft zijn pc uit staan en toch gaat het door
Ik heb meerdere accounts maar die draaien allemaal prima.
Ik werk met Microsoft Outlook 2007.

Wie kan mij helpen ????? :D

Op zich niet heel moeilijk:
Log in via webmail op je mailbox, en verwijder daar die mail.
Log af, log weer opnieuw aan in de webmail en kijk of het mailtje dan opnieuw binnen is gekomen (met een andere tijd/datum aanduiding dan de eerste). Blijft het mailtje weg, dan heeft je Outlook blijkbaar problemen (gehad) bij het verwijderen van de het mailtje van de POP-server. Komt het mailtje opnieuw binnen (met een andere tijd/datum aanduiding) dan heeft iemand blijkbaar de identiteit van die vriend van je aangenomen en/of zijn e-mail adres ergens vandaan geplukt om te misbruiken.

Als webmail niet beschikbaar is, dan zul je pop-commando's moeten gaan leren om hetzelfde te doen wat ik in de paragraaf hierboven via de webmail doe.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb via webmail alles verwijderd en tevens mijn account verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het lijkt erop dat het nu is opgelost.

Tnx voor de oplossingen.

vr.gr.

Rik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan