zelfde spel via een ip

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkyWarrior

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Wij hebben ADSL en twee computers via een router met internet verbonden. Nu wil ik een spel via internet spelen (counterstrike) en dat gaat perfect, totdat iemand vanaf de andere computer ook dat spel gaat spelen (wel in andere server, en andere versie) maar dan loopt bij mij de boel vast met connection problem. En andersom is het ook zo. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn, misschien hetzelfde ip, want we hebben maar een ip van de provider gekregen. Of ligt het aan een instelling in de router ?

Volgens mij was het zo dat je maar met 1 serial op internet kunt komen, ik weet niet of je voor beide spellen dezelfde serial code hebt ingevoerd?

PS: heb je ook al een ander spel online met zijn 2en geprobeerd?

klopt wat tha devil zegt, via een netwerk moet
je allebei een ,origineel, exemplaar van het spel hebben, dus niet dezelfde serials ed.

Geplaatst door Franz
klopt wat tha devil zegt

Aardig :D

via een netwerk moet
je allebei een ,origineel, exemplaar van het spel hebben, dus niet dezelfde serials ed.

Hier moet ik toch even "ingrijpen", het is via een netwerk wel mogelijk om met elkaar te gamen op dezelfde code (en dan bedoel ik dus LAN, zelf tijdens een L-party bij mij thuis 4 pc's met zelfde serial liggen LANnen) maar via i-net niet

bedoelde ook, om via een netwerk online te spelen

Sorry dat was ik vergeten, we spelen niet via dezelfde serial, de versie is ook verschillend, ik speel met CounterStrike 1.6 en de ander speelt 1.5
Vandaar dat het ook een beetje vreemd is voor de bekenden met CS, 1.6 werkt via een ander systeem.
Het is inderdaad de bedoeling om beide online te spelen, dus niet te lannen, want das geen probleem.

Geplaatst door Tha Devil
PS: heb je ook al een ander spel online met zijn 2en geprobeerd?

Dit al gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan