Zelftypend toetsenbord

• Onderwerp starter Onderwerp starter Imre
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Imre

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Op de meest onaangename moment, typt mijn toetsenbord, ad-random, lettertekens!!

Bij tijd en wijle sluit het ook mij toepassing af :evil:

Ander toetsembord geprobeerd, stekker verbinding nagekeken tussen bord en pc, gekeken naar appraatconflicten met tb en andere hardware.

Ja zelf gecontroleerd of er niemand vanaf afstand zit mee te typen.

Het is om doodziek van te worden, ik schrijf O.a. Visual basic en regelmatig moet ik hele scripten doorploegen, omdat het toetsenbord er zo maar wat onzin tussen heeft gezet.

Help ! :o

Imre

Zeker raar.

De mogelijkheid van virus/spyware/anders is nu vrijwel uitgesloten.

De meest rare toetsaanslagen vinden plaats, ik maak zelfs mee dat een toepassing wordt afgesloten zonder dat de vraag gesteld wordt mijn werk op te slaan.

Ik vrees dat het in de hardware gezocht moet worden;)

Imre

Imre,
Werk je met een draadloos toetsenbord/muis? Het kan zijn dat iemand anders dat ook doet en dat jouw systeem dit opvangt. Onlangs hier nog een test gedaan omdat ik op mijn pc eigenlijk ook draadloos wilde werken. Mijn pc staat op ca 1 meter afstand van de andere, met een kort muurtje er tussen. Ik heb de draadloze muis van de andere pc bij mijn pc gezet, overigens zonder installatie, en ben gaan "muizen"! Op het scherm van de andere pc waren mijn activiteiten duidelijk waar te nemen. Dat is de reden waarom ik zelf voorlopig niet draadloos ga. Ik heb ooit gelezen dat dit verschijnsel zich zelfs kan voordoen bij aangrenzende panden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan