Zero hour online werkt niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Beste helpmij'ers :)
Als ik online wil gaan staat er dat ik moet updaten dan laat ik hem updaten en dan krijg ik een scherm van file missing.
Ik heb het ook op een andere pc geprobeerd maar het wil niet lukken?
Ik weet het verder ook niet als jullie het weten hoor ik het graag.:thumb:

Heb je het spel legaal/illegaal? Als je hem illegaal hebt, zul je het spel opnieuw moeten installeren, de update installeren en daarná de crack kopieren.

Heb je het spel legaal/illegaal? Als je hem illegaal hebt, zul je het spel opnieuw moeten installeren, de update installeren en daarná de crack kopieren.

ik heb hem legaal maar de cd werkt niet meer dus heb ik hem nu gedownload vandaar maar hoebedoel je de crack kopiere? de generals.exe file? of wat:confused:

Je hebt hem gedownload, dus heb je de crack waarschijnlijk ook gekopieerd (In dit geval generals.exe en game.dat). Deinstalleer het spel, installeer het weer, update, en kopieer dan eerdergenoemde bestanden (die op de gedownloade cd staan) naar de installatiemap.

Laatst bewerkt:
ok het is gelukt aleen hij zegt cd code invalid maar als ik thuis ben zal ik wel ff de originele gebruiken maar moet ik dan opnieuw instaleren en de code bij de instalatie doen of kan je de cd code ook in het spel zelf veranderen want bij opties zag ik daar niks over staan;)

Ok het is gelukt :thumb:. Aleen hij zegt "cd code invalid" maar als ik thuis ben zal ik wel ff de originele gebruiken, maar moet ik dan opnieuw instaleren en de code bij de instalatie doen, of kan je de cd code ook in het spel zelf veranderen want bij opties zag ik daar niks over staan;)

Dan zul je hem inderdaad opnieuw moeten installeren, en zal hij het zonder problemen moeten doen! ;) :thumb:

Dan zul je hem inderdaad opnieuw moeten installeren, en zal hij het zonder problemen moeten doen! ;) :thumb:

ok bedankt :thumb:

{dan zou me oom hem maar zonder online moeten spelen:p en me vader wel online:D}

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan