• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zichtbare cellen plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

willi1

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
17
Ik heb een kolom gefilterd.
deze kun je >> speciaal selecteren als zichtbare cellen.

Nu wil ik deze zichtbare cellen plakken. en daarna de filter weer terug zetten.


Maar dat plakken lukt me niet in gefilterde stand.


iemand een oplossing?
 
Ik heb er geen enkele moeite mee en werk met Excel 2003.
Wat is jouw foutmelding?

Richard
 
Ik heb er geen enkele moeite mee en werk met Excel 2003.
Wat is jouw foutmelding?

Richard

Werk met excel 2007.

Zodra je gegevens gaat plakken in een gefilterde kolom
Pakt hij gewoon de rijen in op 1 lopende volgorde dus ook de niet zichtbare.
En ik wil graag plakken in zichtbare cellen op volgorde.

Beetje duidelijk?
 
Stuur je bestand eens op en geef ook duidelijker aan waarom je de handeling zo wilt zoals omschreven Nu begrijp ik niet waarom je zoiets wilt
Als ik naar je bestand kan kijken zijn er misschien wel oplossingen te bedenken en misschien ook wel die beter zijn als jij nu wilt
en hanteer excel benamingen want met zichtbare cellen bedoel je waarschijnlijk NIET LEGE CELLEN
M.vr.gr
Wim
 
@willi1
Beste Willi,

Het is niet logisch m.i. om in een gefilterde kolom, de gefilterde|zichtbare cellen terug te plakken.
Als je bedoeld dat je de zichtbare cellen in een nieuwe kolom wil plakken op een ander werkblad, doe je dat als volgt:
Uiteraard ctrl+C voor je geselecteerde kolom, naar je andere werkblad gaan, plakken speciaal, waarden aanklikken en hij plakt uitsluitend de zichtbare cellen onder elkaar. Alle andere worden niet meegenomen.
Groet,
Bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan