• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zichtbare rijen onder elkaar printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

toverkamp

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Hallo excellers..

Ik heb een bestand met veel gegevens erin staan. Bovenaan staan een aantal knoppen die sommige rijen verbergen omdat die voor een bepaalde afdeling niet relevant zijn. Wanneer ik het bestand wil afdrukken print hij wel alle zichtbare rijen, maar elk kopje op een nieuwe bladzijde. Met kopje bedoel ik een aantal rijen die bij elkaar horen. Elk kopje is omringd met een lijn en gescheiden van elkaar door middel van een lege regel.
Ik wil echter dat alle gegevens onder elkaar worden geprint. Nu ben ik elke keer 5 pagina's nodig, immers wanneer de gegevens onder elkaar zouden staan, zou dit hooguit 2 pagina's zijn.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen veranderen?

Werkt het niet met print selectie?
Een macro maken welke de jusite cellen selecteerd en vervolgens laat printen?
Code:
Selection.PrintOut
deze komt uit 2007.

Nee dat werkt niet..
Ik vermoed dat het meer in de instellingen ergens zit. Ik krijg na afdrukvoorbeeld ook niet van die stippellijnen die je normaal gesproken wel te zien krijgt.

Heb je al eens met het "pagina einde" beeld naar je spreadsheet gekeken?

Beeld en dan 2e optie van boven; in het engels; Page Break Preview

Dat geeft met dikke blauwe lijnen de indeling zoals deze naar de printer gaat. Die blauwe lijnen kan je oppakken en verschuiven om het printbereik per pagina in te stellen

Ron

Heb je al eens met het "pagina einde" beeld naar je spreadsheet gekeken?

Beeld en dan 2e optie van boven; in het engels; Page Break Preview

Dat geeft met dikke blauwe lijnen de indeling zoals deze naar de printer gaat. Die blauwe lijnen kan je oppakken en verschuiven om het printbereik per pagina in te stellen

Ron

Hee super! Die stond inderdaad verkeerd ingesteld
Thnx:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan