Zie geen dingen in flash(ben toch ervaren pc'er)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonakilla

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
15
kheb flash player(de nieuwste ).
Maar op de website van Bijv radio 538 zie ik dit:


kheb toen op het zwarte vlak( wat denk ik eigenlijk niet zo hoort te zijn) rechtermuisknop geklikt, en kreeg toen dat schermpje met Settings en About Adobe Flash Player 9.
volgens mij zien jullie als je www.radio538.nl intypen iets heel anders.

please help
 
Als je IE7 hebt, probeer het volgende. Extra, Internet opties, tabblad Beveiliging, klik op knop Aangepast niveau. Scroll naar de regel: Video's en animaties tonen op webpagina die geen gebruik maakt van een exteren mediaspeler. Vink aan: Inschakelen. Helpt dat?
 
neen, radio538 blijft hetzelfde, maar tis ook raar met een ander website
www.midnr.nl, dan naar Geluidsfragmenten, Jingles, en dan staan er allemaal liedjes, en als het goed is moet er recht het blauwachtige button Beluister, of Listen ofzo staan.
Nou, dat heb ik dus ook niet, terwijl het er wel standaard moet zijn.
maar ik zie WELde button Nieuw of Hot, maaaaaaaar dat zijn geen buttons waarop je kunt klikken...
 
Mmm...als je IE7 hebt, zou ik hem verwijderen in Software, Programma's wijzigen en verwijderen. Opnieuw downloaden en installeren.
De kortste weg naar herstel volgens mij.
 
heb ik dus ook al eens gedaan, 4 uurtjes geleden :p
nopes, nada, alles was precies hetzelfde
heb hetzelfde probleem met Firefox btw, miss dat jullie nu wat wijzer worden
 
ik installeer hem enzo blablabla, en dan opeens komt dit schermpje met de volgende text:

DllRegisterServin in c:\windows\system32\macromed\flash\flash.ocx is mislukt.
De geretourneerde code is: 0x8002801c


Ik heb dus geen flauw idee wat ik hiermee moet, misschien dat jullie meer weten ?:D

EDIT:
Net me firewall( ZoneAlarm Security Suite) uitgezet en ja hoor, alles doet het, ik zie ook alles.. heel vaag dus.
Kan nu iemand me dus helpen hoe ik EN kan surfen EN een firewall( ZoneAlarm ) kan gebruiken?
want surfen zonder firewall is niet zo handig
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan