Zie geen jpg plaatje in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullmastiff40

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Als ik van iemand een mail krijg met een jpg afbeelding is dat een kruisje.
Terwijl ik ze eerst wel zag.
grtz Sylvia

Dit bericht heeft mijn interesse, want ik kan ook geen JPG afbeeldingen zien.
Waar ligt dit aan, misschien omdat XP dit niet ondersteunt?

Lucia

XP ondersteund het wel,want tot een paar dagen geleden heb ik het altijd kunnen zien.
Maar nu ineens zie ik alleen maar een kruisje.

Wat opties: staat in OE bij "Extra/Opties, tabblad Verzenden van e-mail de optie "HTML" wel AANgevinkt? En bij tabblad Lezen UITgevinkt "Alle berichten zonder opmaak weergeven" En als je een nieuw bericht maakt, heb je dan wel aangevinkt in Opmaak Afbeeldingen verzenden bij bericht? Kan ook zijn dat verzender een en ander goed moet instellen, hoeft dus niet bij jou/jullie te liggen. Ter controle, ff een plaatje naar je zelf sturen.

Wat goed van je Gezina, ik had dat probleem de laatste tijd ook, en ik kwam er nu achter dat er bij een nieuw bericht de optie afbeeldingen verzenden bij bericht niet aan stond...

Ik had dit probleem ook en ben net zo lang aan het uitvogelen geweest totdat ik zag dat deze optie idd niet was aangevinkt. Ik zie trouwens nu dat het om Outlook gaat...maar mogelijk gelden dezelfde regeltjes als in OE. :)

Bij mij ging het inderdaad om OE, maar ik heb nu wat test emails naar mezelf verzonden, en het valt met op dat de optie afbeelding verzenden bij bericht niets uitmaakt ik heb een email met een plaatje zonder die optie en met die optie verstuurd, en ik krijg bij beiden het plaatje te zien...

Bij mij stond alles goed,ff een testmail naar mezelf gestuurd.
En ik zie daar wel het plaatje.
Nou raar hoor,want die mail die ik kreeg zag ik een kruisje terwijl anderen wel een plaatje zagen.

Dit wekt wel mijn interesse hoor...
Ik kan sinds een paar dagen geen jpg en gif bestanden herkennen aan het icoontje. Wel kan ik ze openen, maar het lijkt we alsof ze niet meer herkend worden als afbeelding. Ik heb het nu over afbeeldingen die al op de pc staan.
Ook zijn er een aantal programma's uit het startmenu verdwenen waar niemand hier iets vanaf weet.
Hebben jullie dat ook?

Niet uit mijn startmenu,maar wel het icoontje van Norton op mijn bureaublad.
En ik ben de enigste die erachter zit,vreemd hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan