Zie geen nummerweergave in Mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Hoe krijg ik de nummerweergave te zien in Mediaplayer, dus 1, 2, 3 etc. Dezen zijn vaak verborgen terwijl ik niet op de knop willekeurig afspelen heb ingedrukt. Heb de laatste versie staan op Win7

Re: Nummerweergave WMP

Hi,

Indien je mediaspeler opstart in volledig-scherm modus, druk je op ALT-Enter om over te schakelen naar de compacte modus.

Als je in deze modus over het venstertje zweeft met je muisaanwijzer, zie je rechtsboven een soort icoontje met drie vakjes en een pijltje naar links (zie bijgevoegde screenshot) WMP minimized.png. Hiermee ga je naar de media-bibliotheek weergave. (screenshot bijgevoegd) WMP mediabibliotheek.jpg.

Hier zie je de gegevens van de media die te vinden is op je computer. Als je in het gedeelte links op "Muziek" klikt, verschijnt je muziek netjes op het scherm, ingedeeld in kolommen, die verschillende informatie over je songs bevatten.

Indien je hier niet de kolom "Nummer" terugvindt, kan je deze (en indien gewenst nog talloze andere informatiekolommen) aanzetten door met de rechter muisknop op een van de kolomnamen te klikken, en te kiezen voor "Kolommen selecteren".

Je krijgt nu een venster te zien (screenshot bijgeleverd) WMP kolommen selecteren.png waarin je kan kiezen welke kolommen voor jou belangrijk zijn. Gewoon ff aanvinken, op OK drukken, en klaar is Kees.:)

Ik hoop dat hiermee je probje is opgelost.
Greetz

Bedankt voor je uitleg, maar die nummers vindt je niet meer terug in de afspeellijst. Stel je bent een album aan het draaien, dan zie ik alleen de nummernamen, maar niet de nummers netjes onder elkaar staan, 1,2,3.

Oops

Tja, da's idd waar. Heb er nog niet op gelet. Vroeger (op XP) werden die idd weergegeven.:confused:

Misschien werd deze optie uit wmp verwijderd?
Of heb je met deze versie van wmp de gewenste weergave al gezien?

In de bibliotheek kan ik het wel zien niet in de lijstweergave. Wel in I tunes of andere spelers.

Probably removed by MS then :(

Zij hebben de nare gewoonte om dingen toe te voegen waar niemand om vraagt. Veelal ten koste van net dat ene handigheidje dat je wel kon gebruiken.

Probleem nog steeds niet opgelost.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan