zie lange tijd leeg buroblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik mijn computer opstart zie ik op een gegeven moment een leeg blauw buroblad.
Maar dan duurt het ongeveer 5 minuten voordat ik de pictogrammen zie.
Heb al veel geprobeerd,Hjack etc maar het lukt me maar niet om de pictogrammen(snelkoppelingen) eerder op mijn scherm te krijgen.
Wie oh wie kan me helpen?:thumb:

Dat kan aan heel veel dingen liggen. In je vraag vermeld je niet of dit spontaan gebeurde of dat het vanaf moment 0 al gebeurt. Als het "zomaar" kwam, wat was dan de laatste / de laatste paar acties die je daarvoor hebt gedaan...........

bijv. een virusscanner installeren / updaten.......?

Uit ervaring weet ik namelijk dat soms een virusscanner zich zodanig vervelend nestelt op de hdd, dat HIJ degene is die de opstart van allerlei progjes tijdelijk belemmert. De scanner verwijderen en opnieuw installeren wil dan soms de oplossing zijn.

is al een hele tijd zo

Hoi,
Is al een hele tijd zo.Op welk moment precies weet ik niet.
Maar Nortion internet security heb ik vorige week opnieuw geinstalleerd.
Ook gescand op spyware,virussen.:thumb:

heb hijackthis geplaatst

Bij opstarten lange tijd leeg buroblad voordat na 4-5 minuten de icoontjes verschijnen.Windows XP.
Ook Hjackthis geplaatst.

Oh,wie,oh wie kan me helpen?:thumb:

Oh wie,oh wie herkent dit probleem?

Oh wie,oh wie heeft de oplossing?

Ik raad je aan een Log te plaatsen met de nieuwste versie, HijackThis v1.99.1 *klik* Post deze in je eigen topic, vermoedelijk is dit jouw Log < klik. Staat je vraag gelijk weer bovenaan. :)

nieuwe Hijackthis geplaatst.

Lange tijd leeg buroblad voordat na ongeveer 4-5 minuten de pictogrammen verschijnen.

Heb nieuwe versie Hijackthis log geplaatst.

groetjes:thumb:

Hoeveel hardeschijf activiteit heb je totdat je de pictogrammen ziet?
Hoeveel programma's laad je in het geheugen? (o.a. pictogrammen naast je klokkie?)

pictogramma naast klok

Ik begrijp het het helaas als leek niet al te goed.
pictogramma naast klok zijn hardware veilig verwijderen en norton intetnet security en norton anti virus en natuurlijk de icoontjes met verbinding naar @home:thumb:

helaas,wie oh wie?

heb nieuwe Hijackthis geplaatst.

Wie kan me helpen?:thumb:

opnieuw geinstalleerd

Alles opnieuw geinstalleerd.Gelukkig nu opgelost.
bedankt allemaal!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan