Zien BCC-geadresseerden wel/niet of ontvangen mail BCC verzonden is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Dat BCC-geadresseerden andere BCC-adressen niet kunnen zien weet ik.

Mijn vraag is echter, kunnen BCC-geadresseerden ergens aan zien of de door hen ontvangen mail als BCC verzonden is?

Ik heb het net even willen testen met mijn verschillende emailadressen, door er een email naartoe te sturen met de ene CC en de andere BCC, maar daarmee kwam ik niet verder/gaf een onbegrijpelijk resultaat te zien.

De BCC geadresseerde ziet de hoofdgeadresseerde (het adres dat je in het Aan: veld intypt). Daaraan kan hij zien dat hij een BCC geadresseerde is.

De BCC geadresseerde ziet de hoofdgeadresseerde (het adres dat je in het Aan: veld intypt). Daaraan kan hij zien dat hij een BCC geadresseerde is.

En die hoofdgeadresseerde is niet zijn adres!

Wow! Wat een snel antwoord! En duidelijk! Bedankt!:thumb:

Hangt van het systeem van de ontvanger af. Met Outlook of Outlook expres zal je aan de Aan en de CC zien. Laat de afzender die leeg dan zie je dus helemaal niets.

Heeft de ontvangen Lotus Notes dan zal hij alleen zijn eigen naam in het BCC veld zien.

Ron

Hangt van het systeem van de ontvanger af. Met Outlook of Outlook expres zal je aan de Aan en de CC zien. Laat de afzender die leeg dan zie je dus helemaal niets.

Als je die allebei leeglaat kun je toch niets verzenden? Er MOET altijd iets in het AAN-vlak staan toch?

Heeft de ontvangen Lotus Notes dan zal hij alleen zijn eigen naam in het BCC veld zien.

Ron

Ik ben geen computerkenner, dus hier heb ik waarschijnlijk daarom nooit van gehoord.
Dus daar zal ik niet gauw mee te maken krijgen?

Als je die allebei leeglaat kun je toch niets verzenden? Er MOET altijd iets in het AAN-vlak staan toch?

Nee hoor, je kan Aan en CC leeglaten en alleen iets in BCC plaatsen

Lotus Notes is een programma als Outlook :shocked: . Het was er eerder dan outlook in zijn huidige vorm en er zijn nog bedrijven die er mee werken. (daar waar ik werk bijvoorbeeld:confused: )

Als je bij het van 'Aan' en 'CC' niets invult maar alleen bij 'BCC' laat Outlook Express "Undisclosed-Recipient" zien (Mozilla Thunderbird trouwens ook)

Ok, als je gelukkig bent zet dan ook de vraag even op beantwoord (rechtsonderin):d :D

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan