Ziet USB als verwisslbare schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Ik heb een GSM (Blackberry telefoon) aangesloten op de PC en goed geinstalleerd want de pc zag de 2 geheugens, die in deze telefoon zitten, in eerste instantie als USB stations maar nu niet meer maar wel als verwisselbare schijven, als je hierop klikt dan krijgik de melding "Plaats een schijf of een ander medium in verwisselbare schijf".
Bij apparaat beheer staat omschreven dat deze goed correct werken.
Wie kan me hiermee helpen!? Bedankt!

dat komt waarschijnlijk omdat de geheugenslot van je blackberry leeg is(er zit geen kaartje in).
die andere zal het wel moeten doen omdat dat het vaste geheugen zal zijn.

Bedankt voor de reactie.
Er zit wel een kaartje in (standaard bij toestel geleverd) deze ziet de laptop niet en ook niet het vaste geheugen van de telefoon!!!
Ik kan op beide geheugens data plaatsen met telefoon zelf.

als je nu rechtermuisknop op computer doet en dan kiest voor beheren

dan kom je in een schermpje waar links ergens apparaatbeheer staat kies dit

zoek de blackberry op en deinstaleer deze

nu klik je willekeurig op een apparaat en klik je bovenin op "zoeken naar plug & play compatible apparaten

nu installeert ie je blackberry

probeer het nu nog eens

bryanwilms bedankt voor de reactie.

Ik heb gedaan wat je beschreven hebt, alleen moet ik nog de optie "zoeken naar plug & play compatible apparaten" zien te vinden ik zie deze nergens. waar kan ik dit precies vinden?

Sorry, heb het inmiddels gevonden maar de usb werkt nog steeds niet voor de Blackberry!!!

Heb ik al gekeken voordat ik op dit forum de vraag stelde!
op de site van blackberry wordt je ook niet veel wijzer!

Ja de drivers zijn geinstalleerd.
Maar het probleem is opgelost na veel speuren en surfen door het uitgebreide menu heb ik de optie "massaopslagmodus aan zetten" gevonden, een beetje een vreemde optie vind ik.

bryanwilms toch bedankt voor de reacties en hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan