ziggo coax kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet gewoon de handleiding volgen zoals Ziggo die bij het pakket levert.
Het vervangen van de onderdelen die vervangen moeten worden is geen hogere wetenschap en ik weet zeker dat het je gaat lukken.

Mocht je nog geen "Nieuw" aansluitkastje hebben aan de muur ga je dat echt merken in de signaal sterkte en verbindingssnelheid van internet/telefonie en televisie.

Je moet gewoon de handleiding volgen zoals Ziggo die bij het pakket levert.
Het vervangen van de onderdelen die vervangen moeten worden is geen hogere wetenschap en ik weet zeker dat het je gaat lukken.

Mocht je nog geen "Nieuw" aansluitkastje hebben aan de muur ga je dat echt merken in de signaal sterkte en verbindingssnelheid van internet/telefonie en televisie.

ohh
okee maar u weet dus niet hoe je dan zonder dat verdelrtje je internet en belle annsluit

Ja, je moet een coaxkabel aansluiten om het signaal op je modem te krijgen. Liefst zo kort mogelijk, om signaalverlies te voorkomen. Moet aangesloten worden tussen signaalverdeler en modem. Coaxkabels zijn er in diverse soorten en maten.

Je krijgt (of hebt) verschillende zaken in je pakket.

1. een nieuwe aansluitdoos ter vervanging van de gene die al eerder afgebeeld stond in dit topic.
2 een coaxkabel die van de aansluitdoos naar een signaal splitter loopt
3 een Signaal splitter. (deze deelt het tv/radio signaal van het internet/telefonie signaal.)
4 een coaxkabel van de splitter naar de televisie/radio
5 een coaxkabel van de splitter naar de modem voor je internet en telefonie
6 een Modem.
7 een telefoonkabel voor van de modem naar de telefoon en een netwerkkabel van de modem naar de computer.

Nu ga ik er voor de makkelijkheid even van uit dat je geen digitale televisie hebt gekozen. mocht dat wel het geval zijn is punt 4 nog uit te breiden met de digitale decoder.

Als je onderdeel 1 of 3 niet gebruikt zul je een slechte en ik vermoed zelfs geen signaal op je internet/telefonie en een slecht signaal op je tv/radio krijgen dus daarom gewoon de handleiding van Ziggo volgen. mocht je bij stap 1 wat moeite tegenkomen kun je altijd met foto's die je hier plaatst hulp krijgen met de handelingen die je moet uitvoeren om het kastje te vervangen

Laatst bewerkt:
Zij zullen ook zon splitter gebruiken. of ze hebben geen kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan